הצעת הפשרה של הנשיא ריבלין להקים ממשלת אחדות פריטטית עם הליכוד וכחול לבן זרקה את המערכת הפוליטית למערבולת שקשה לדעת מה ייצא ממנה. נכון לעכשיו בליכוד אמרו כי הם מוכנים לשאת ולתת על בסיס המתווה שהציע הנשיא, אולם בכחול לבן מסרבים ודורשים שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה. מי טרם הגיב להצעה, עד הבוקר (חמישי) הוא מי שאמור היה להיות לשון המאזניים, יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. 



הבוקר, בראיון לאנה רייבה ברסקי ברדיו כאן רק"ע, הוא מפתיע ואומר שהוא מוכן לשבת למשא ומתן עם הליכוד. "אנחנו מוכנים לנהל משא ומתן בתנאי שהליכוד יפנה אלינו רשמית ולא מאחורי הקלעים, כמו שזה קרה עד כה", אמר ליברמן. עם זאת הוא מבהיר כי הכווbה שלו היא למשא ומתן עם הליכוד בלבד, ללא שאר המפלגות המרכיבות את הבלוק הימני שהקים נתניהו לאחר הבחירות. 



ליברמן הבהיר כי הוא לא מתואם עם יאיר לפיד וכחול לבן. "זה פייק ניוז של הליכוד", אמר. "מתחילת שנת 2019 יצא לי להיפגש עם יאיר לפיד 3 פעמים בלבד".

עוד קודם לכן תקף ליברמן את השר זאב אלקין (הליכוד) על עצם קיומו של הבלוק הימני. "הליכוד טוען: אנחנו באים עם חבילה שלמה שכוללת את החרדים ואת ימינה. ממשלת אחדות היא איחוד של שתי מפלגות גדולות ולא מפלגה אחת עם חבריה".