במשכן הכנסת תתקיים מחר (חמישי) ישיבת הפתיחה של הכנסת ה־22, שבמהלכה יצהירו אמונים כל 120 חברי הכנסת, בהם שמונה חדשים, במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין. הכנסת היוצאת כיהנה כחמישה חודשים בלבד, הכהונה הקצרה ביותר בתולדות הכנסת, וחוקקה חוק אחד בלבד: החוק על עצם פיזורה.
 
בכנסת ינסו לשוות לאירוע אופי חגיגי על אף המשבר הפוליטי וחוסר היכולת להרכיב ממשלה, גם לאחר סיבוב שני רצוף של בחירות. חברי הכנסת יתקבלו בשטיח אדום ופרח יוצמד לדש בגדיהם. לאחר מכן יוזמנו חברי הכנסת ובני משפחותיהם לקבלת פנים חגיגית במרפסות טרקלין שאגאל, ובשעה 15:00 יחל הטקס.
 
משמר הכבוד של משמר הכנסת יקבל את ריבלין, שיגיע למשכן מלווה בפרשים ובשיירת אופנועים של משטרת ישראל. הנשיא יתקבל בצלילים של תזמורת צה"ל, בתרועות חצוצרה ובנגינת ההמנון הלאומי. לאחר מכן יונף נס הנשיא, ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין יזמין אותו לסקור את משמר הכבוד. לבסוף יניח הנשיא זר לרגלי הגלעד לזכר חללי מערכות ישראל, המוצב ברחבת המשכן. 
 

שיאו של הטקס יהיה מעמד הצהרת האמונים באולם המליאה, שאליו הוזמנו כל אנשי סגל א', הכולל את הצמרת המשפטית והביטחונית, נציגי הסגל הדיפלומטי וחברי כנסת לשעבר. את הישיבה יפתח הנשיא, שיזמין את אדלשטיין להצהיר אמונים ויעביר לו את ניהול הישיבה. אדלשטיין יקרא בפני חברי הכנסת את נוסח הצהרת האמונים, ואלה יקומו בזה אחר זה ויאמרו: "מתחייב/ת אני". לאחר מכן יוזמנו כל ראשי הסיעות לצילום משותף בטרקלין שאגאל. 
 
יש לציין כי עד לבחירתו של יו"ר כנסת קבוע, ימשיך היו"ר היוצא יולי אדלשטיין לנהל את ישיבות המליאה., זאת לאחר שבישראל ביתנו התנגדו לכוונה של כחול לבן להביא כבר מחר לבחירתו של ח"כ מאיר כהן לתפקיד. לאחר השבעת הכנסת, אמורה להתכנס הוועדה המסדרת בראשותו של ח"כ מיקי זוהר כדי לקבוע את סדרי הבית עד להקמת ממשלה.


ח"כ מיקי זוהר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ח"כ מיקי זוהר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90