שבוע עבר מאז קיבל יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, את המנדט להרכבת ממשלה ובחדשות 12 דווח ערב (רביעי) כי הסיכוי להרכבת ממשלה פוחת בכל יום שעובר. בכיר בכחול לבן אמר כי "ליכוד ששקוע בהטרדות עד והפגנות בפתח תקווה לא מאפשר ללכת לממשלת אחדות". בתגובה אמר בכיר בליכוד כי "המשך המשא ומתן הוא בזבוז זמן. האיש שנפגשים איתו הוא לא האיש שמחליט".


בתוך כך, יו"ר כחול לבן כתב פוסט בחשבון הפייסבוק שלו על המו"מ להקמת ממשלה: "איני יכול לפרט לעומק על הדברים שעלו בשיחותיי עם ראשי הסיעות, כולל אלו ששייכים לבלוק ה-55. אוכל רק לומר שהתמונה התקשורתית שמצטיירת אינה בהכרח מדויקת. מתקיימים מגוון ערוצי הידברות במטרה להביא להתקדמות". 

 
בתחילת השבוע, נפגשו ראשי המפלגות בני גנץ ובנימין נתניהו כאשר בתום הפגשיה ציינו המפלגות כי "בפגישה דנו השניים על מסגרת האפשרויות הפוליטיות הקיימות. עוד סוכם כי צוותי המשא ומתן ימשיכו לעמוד בקשר. צפויה פגישה נוספת בין השניים".

לאחר הפגישה אמר יו"ר כחול לבן שהייתה פגישה עניינית, אך "לצערי לא הצלחנו להשיג בה התקדמות ממשית. אני מקווה שנשיג התקדמות כזו בעתיד". לדבריו, "במו"מ שאנו מנהלים יהיו קודם כל הבטחון, הגירעון ולא הנבצרות, החסינות או כהונה תחת כתב אישום. אזרחי ישראל הם לפני הכל. אותם נשרת. אנו לא דורשים רק לאחוז בהגה אלא לקבוע מה הדרך בא אנו רוצים לנסוע".