השקעה של 460 מיליון ש"ח: המלחמה על קולות הבוחרים מתנהלת בטלפונים

המפלגות משקיעות מאות אלפים בפנייה לאזרחים באמצעות הטלפון. הכל בגלל ענקית הטכנולוגיה, שלא מאפשרת פרסום מותאם אישית במערכת הבחירות

משה כהן צילום: מעריב אונליין
קלפי, אילוסטרציה
קלפי, אילוסטרציה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ההערכות מתבססות על חישוב סכום של 15 שקל לכל אזרח בעל זכות הצבעה. בספר הבוחרים רשומים כ־1.7 מיליון מספרי טלפון נייחים וכ־2.5 מיליון מספרי טלפון ניידים. לפי הערכות, המפלגות משקיעות עשרות רבות של מיליוני שקלים בפנייה למספרי הטלפון הללו באמצעות הודעות SMS ו־IVR וסקרים טלפוניים.

"קשר ישיר בין מועמדים לבוחרים הכרחי. לכן אני מאמין שבד בבד עם הפעילות החשובה והענפה ברשתות, חייבים להשתמש בטלפון, האמצעי הישן והטוב", מציין היועץ האסטרטגי הוותיק רוני רימון. לדבריו, באמצעות הטלפון אפשר להגיע ישירות למיליוני מצביעים ולהעביר להם מסר קצר וענייני, וכן לדעת שהמסר שלך הגיע בדיוק לאנשים שאיתם אתה רוצה לתקשר.

תגיות:
קלפי
/
בחירות 2019
/
בחירות 2019 סבב א'
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף