אזרחי ישראל הערבים, תאשימו את עצמכם. אתם נמצאים בעיצומו של גל עכור, שמסמן אתכם כאזרחים סוג ב’, וראשי מפלגות מזהירים מהסכנה הגדולה של גוש עם “הערבים”. אתם אזרחים שווי זכויות, אבל הקמת קואליציה עם הערבים נתפסת כאסון בימין, וגם המרכז מגמגם בנושא זה. 
 
אז תשאלו את עצמכם מי יצר את הגל העכור הזה, למה הרוב היהודי חושש מהערבים הנוהרים ומהערבים החוסמים. אין ספק שהרווחתם כל גרם וגרם של ביקורת וסלידה. החלטתם להצביע לרשימה משותפת שמורכבת מהמפלגה מחבקת הטרור בל”ד וממפלגות “מתונות” נוספות, שאפילו בסעודיה או במצרים היו מוצאות מחוץ לחוק. 
 
אינכם יכולים לבחור במחבל גטאס או בזחאלקה וזועבי, ולצפות שיתייחסו אל הקול שלכם בשוויון נפש. אתם לא יכולים לתמוך בח”כ טיבי, שטוען שחמאס איננו ארגון טרור, אלא “פלג לגיטימי שרבים בעם הפלסטיני בוחרים בו בקלפיות” - ולצפות שהיהודים יחבקו אתכם.
 

אתם לא יכולים לבחור באוסאמה סעדי, שמסרב לגנות פיגועים נגד יהודים, ולקבל יחס של שווים בין שווים. זה פשוט לא עובד ככה. בחרתם בתומכי הטרור ובמעודדי הטרור, באנשים שמסרבים להכיר בהיות ישראל מדינה יהודית ודמוקרטית – אז תשלמו את המחיר. הרשימה המשותפת לא הסכימה בבחירות האחרונות לחתום על הסכם עודפים עם מרצ. מדוע? משום שהיא ציונית. כך ששוב, אתם בישלתם את הדייסה, אז על מה אתם בוכים? 
 
אין לנו עסק כאן בשנאת זרים, אלא ביצר הישרדות. רק רגע, תגידו, אסור לעשות הכללות. אז נכון, לא כל הערבים תומכים בבל”ד או הצביעו לרשימה שכוללת את בל”ד. אבל משום מה, כל הערבים המתונים הללו לא הקימו מפלגה מתונה אמיתית, שמקבלת את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, שמגנה את הטרור הפלסטיני, שמעוניינת לקחת חלק אינטגרלי במדינה הציונית.
 
כך שאם אתם מעוניינים שהגל העכור הזה ייפסק, תציבו אלטרנטיבה לאחים המוסלמים, שלוחת ישראל.