יממה לאחר נאומו הראשון של השחקן הפוליטי החדש בני גנץ והמיזוג עם שר הביטחון לשעבר משה יעלון, מפלגתו החדשה חוסן לישראל מזנקת בסקרים. על פי סקר בחירות שפורסם הערב (רביעי) בחברת החדשות, גנץ זוכה עם רשימתו המאוחדת עם תל"ם ל-21 מנדטים, אך הליכוד לא מאבד גובה ונשאר יציב על 30 מנדטים. יש עתיד עם 11, הימין החדש ויהדות התורה עם 7 מנדטים כל אחת. לפי הסקר, מפלגת העבודה היא הנפגעת העיקרית מנאומו הראשון של גנץ כשהיא מתרסקת ל-6 מנדטים בלבד.
גם הרשימה המשותפת ותע"ל של אחמד טיבי זוכות ל-6 כל אחת. ש"ס וכולנו עם 5 וישראל ביתנו מגרדות את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. לא עברו את אחוז החסימה (לפחות 1%): עוצמה יהודית- 2.4%, זהות - 2.1%, התנועה - 0.8%.

עוד לפי חברת החדשות, לשאלה 'מבין שני האישים הבאים, מי אתה רוצה שיהיה ראש הממשלה לאחר הבחירות הקרובות?' גנץ מצמצם את הפער עם 29 אחוזים, לעומת 36 אחוזים לנתניהו.

סקר חדשות רשת 13 מראה כי הליכוד עומד על 30 מנדטים, חוסן לישראל על 24 מנדטים, 9 מנדטים ליש עתיד בראשות יאיר לפיד, 8 מנדטים לרשימה המשותפת, העבודה יורדת ל-6 מנדטים, 6 לימין החדש, 6 ליהדות התורה וכמו כן, לש"ס. ישראל ביתנו עם 5 מנדטים, הבית היהודי עם 4, כולנו, גשר ומרצ גם הן עומדות על 4 מנדטים.
 
עוד פורסם בסקר חדשות 13, כי ברמת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה, נתניהו וגנץ ראש בראש, כשהנשאלים השיבו כי כל אחד מהם עומד על 42% בהתאמה לרשות הממשלה. 16% אמרו כי הם "לא יודעים".

על פי סקר "כאן" חדשות, הליכוד עומד על 31 מנדטים, גנץ מטפס ל-23 מנדטים, יש עתיד עם 9 מנדטים, בנט ושקד עם 8. העבודה ממשיכה לרדת, ומגיעה ל8 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 6, כמו גם יהדות התורה, מרצ ותע"ל. מדשדשות קרוב לאחוז החסימה הן ישראל ביתנו, הבית היהודי, כולנו של כחלון וש"ס. המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה הן התנועה של ציפי לבני וגשר של אורלי לוי אבקסיס.

מ"חוסן לישראל" נמסר בתגובה לסקרים: "אנו לא מתלהבים מעלייה ולא נבהלים מירידה. הציבור יקבע".

בתגובה לתוצאות מפלגתו בסקרים, אמר שר האוצר משה כחלון בהשקת קמפיין כולנו: "לנו יש תפקיד להוכיח שפעם נוספת הסקרים טעו. התשובה היא בלשכנע ובלהסביר וביום שצריך ב-9 באפריל להגיע כל אחד עם הפתק של כולנו ולהטיל אותו לקלפי. להתקשר לחברים, להתקשר לתומכים ולמשפחה ולוודא שבאו להצביע. ואתם תראו בעשר בלילה שאתם תגחכו על הסקרים. הם טעו והם טועים".