סקר חדש נותן פער של ארבעה מנדטים למפלגה המאחדת בין יש עתיד לחוסן לישראל לליכוד. על פי סקר בחירות שפורסם הערב (חמישי) בחדשות 13, רשימה כזו בראשות בני גנץ תזכה ל-36 מנדטים. על פי הסקר המציג את הרשימות כפי שהן כרגע, לו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד הייתה מקבלת 32 מנדטים, חוסן לישראל - 24 מנדטים, יש עתיד - 10 מנדטים, הימין החדש - 9 מנדטים, והרשימה המשותפת - 6 מנדטים.
עוד עולה, כי תע"ל גם היא מקבלת 6 מנדטים, העבודה ממשיכה להתרסק עם 5 מנדטים, הבית היהודי, ש"ס ויהדות התורה גם עם 5 מנדטים כל אחת. כולנו, מרצ וישראל ביתנו מגרדות את אחוז החסימה עם 4 מנדטים.
כאמור, הנתון הדרמטי ביותר בסקר אומר כי מיזוג איחוד בין מפלגתו של בני גנץ ליש עתיד של לפיד בראשות הרמטכ"ל לשעבר, מביא לרשימתם הממוזגת 36 מנדטים כשהליכוד עם 32 מנדטים, והימין החדש עם 9 מנדטים.

במקרה של איחוד בין גנץ ללפיד, ש"ס תקבל 6 מנדטים, יהדות התורה - 6 מנדטים, הרשימה המשותפת - 6 מנדטים, תע"ל - 6 מנדטים, העבודה תקבל 5 מנדטים, הבית היהודי - 5 מנדטים, כולנו - 4 מנדטים, וישראל ביתנו - 4 מנדטים. כמו כן, מפלגת מרצ נמחקת לחלוטין מהמפה הפוליטית במקרה של איחוד בגוש המרכז.

משאלה נוספת שנשאלה בסקר, עולה כי 48% מהנבדקים לא רוצים שבנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא, 39% רוצים בכך, ו-12% - לא יודעים. כמו כן,  בין נתניהו וגנץ - 48% מהציבור סבורים שנתניהו מתאים יותר לתפקיד ראש הממשלה, 35% חושבים שגנץ מתאים יותר, ו-17% לא יודעים.

מוקדם יותר חשף גנץ באופן רשמי מספר שמות ברשימת חוסן לישראל לבחירות הקרובות לכנסת. השם המוכר ביותר לכל בית בישראל שהוצג הוא של העיתונאית מיקי חיימוביץ', שכבר בחודש ינואר פורסם כי הוצע לה מקום גבוה ברשימתו של הרמטכ"ל לשעבר. שמות נוספים שהציג הרמטכ"ל לשעבר הם אורית פרקש-הכהן, לשעבר יו"ר רשות החשמל ועו"ד בכירה במגזר העסקי, חילי טרופר, איש חינוך, מנהל תיכון ברנקו וייס ויועצו המקצועי של שר החינוך לשעבר, מיכאל ביטון, ראש מועצת ירוחם לשעבר ומייסד שותף של מועצת הנגב ומירב כהן, מובילת מאבק "עושק הקשישים", לשעבר חברת מועצה בירושלים וממייסדי תנועת "התעוררות בירושלים". כל אלה מצטרפים לד"ר יועז הנדל ולעו"ד צבי האוזר, שהצטרפו למפלגתו של יעלון כבר בחודש שעבר. עם זאת, סדר המקומות במפלגה לא פורסם.