אילו היו הבחירות מתקיימות היום, מפלגת כחול לבן הייתה מקבלת 30 מנדטים לעומת 31 בסקר קודם בתחילת החודש. מפלגת הליכוד הייתה מקבלת כעת 27 מנדטים לעומת 29 בסקר הקודם, כך עולה מסקר מנדטים שנערך עבור "מעריב" וה"ג'רוזלם פוסט", לפני הצהרת טראמפ על הגולן אך לאחר בליץ הראיונות לתקשורת של יו"ר כחול לבן בני גנץ.
לפי סקר זה, שנערך על ידי מכון רפי סמית על גבי פאנל אינטרנטי, העבודה מתחזקת במנדט ומקבלת 8 מנדטים. חד"ש־תע"ל מקבלת אף היא 8. סרטון הבושם והפאשיזם של איילת שקד אומנם עשה כותרות, אבל הוא לא הועיל במיוחד למפלגת הימין החדש בראשות בנט ושקד, שמקבלת בסקר הנוכחי 6 מנדטים, כמו בסקר הקודם. כך גם איחוד מפלגות הימין.
תוצאות נוספות: יהדות התורה מקבלת בסקר הנוכחי 7 מנדטים, ש"ס 6, מרצ 5, וכולנו בראשות משה כחלון מתחזקת במנדט אחד ועולה ל־5. לאביגדור ליברמן יש סיבה לדאגה: מפלגתו ישראל ביתנו מקבלת בסקר זה 4 מנדטים בלבד, כמו בסקר הקודם. לעומתו יכול יו"ר זהות משה פייגלין לשאוב עידוד: בסקר הנוכחי מפלגתו מקבלת 4 מנדטים בעוד שבסקר הקודם הוא לא עבר את אחוז החסימה.  

רע"מ־בל"ד נועלת את הרשימה עם 4 מנדטים. מפלגת גשר בראשות אורלי לוי־אבקסיס נמצאת על גבול אחוז החסימה עם 2.8%, בעוד שבסקר קודם היא קיבלה 4 מנדטים. חלוקת הגושים: הימין־חרדים 65 מנדטים. המרכז־שמאל־ערבים: 55 מנדטים.
סקר נוסף, שנערך עבור “מעריב” על ידי מכון פאנלס פוליטיקס, בהשתתפות 1,007 בני אדם, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת, מספק תמונת מצב דומה במפת הגושים אך עם שינויים בצמרת. על פי סקר זה, לליכוד 31 מנדטים, לכחול לבן 30 מנדטים, לחד"ש־תע"ל 9, לעבודה – 9, ליהדות התורה – 7, לאיחוד מפלגות הימין – 6, למרצ – 6, לימין החדש – 5, לישראל ביתנו – 5, לש”ס, לכולנו ולזהות - 4 מנדטים.
בתוך כך נמשכת ההתכתשות בין הליכוד לכחול לבן, ושני הצדדים ממשיכים לדרדר את השיח. יו"ר כחול לבן בני גנץ הסתייג אתמול פומבית מהמתקפה האישית של איש מפלגתו, רם בן ברק, על ראש הממשלה בנימין נתניהו. בראיון לרשת ב' אמר בן ברק, 26 ברשימת המפלגה בכנסת, בנושא הטלפון של גנץ שנפרץ: "אני שומע את גנץ אומר שאין שום דבר מביך, ואני שומע את נתניהו אומר שיש. למי להאמין? למי שבגד בשלוש נשותיו, למי שניהל רומנים, למי שמתעלם מהבת הבכורה שלו כי אשתו לא מרשה לו, למי שלא דיווח שמכר מניות ב־16 מיליון שקל, או לרמטכ"ל ה־20 של מדינת ישראל, שעד היום, לפחות עד שנתניהו פתח את הפה, איש לא חשד בו, ולו בדבר הקטן ביותר, על אמינותו ועל יושרו?".
בן ברק האשים כי נתניהו המציא סיפור על כך שיש חומרים אינטימיים בטלפון הנייד של גנץ. "צריך לבדוק מי הדליף את זה, כי כשמדליף לך פוליטיקאי זה משהו אחד, אבל אם גורם ביטחוני מדליף זה כבר סיפור אחר לגמרי".גנץ נשאל על דבריו של בן ברק ואמר: "הוא איש טוב, לא יורד נמוך ולא משמיץ בדרך כלל. הוא דיבר מדם לבו ולקח את זה צעד אחד קדימה. הוא איש מעולה, ואנחנו לא נלך למקומות נמוכים כאלה".
קדמה להתקפה של בן ברק התייחסות ישירה של נתניהו שלשום לפריצה לטלפון של גנץ. "לפיד וגנץ הגיעו לשפל חדש, ובימים האחרונים מנסים בכוח להנשים פרשה שנבדקה עד תומה. מה הסיבה לפאניקה הזו? התשובה ברורה. משום שאיראן פרצה לטלפון של גנץ ולקחה ממנו חומרים רגישים. בני גנץ, מה אתה מסתיר מהציבור הישראלי? מה האיראנים יודעים עליך שאתה מסתיר מאיתנו?".