ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל באחוזי התמיכה לראשות הממשלה עם 45% אחוזי התאמה, לעומת 35% ליו"ר כחול לבן בני גנץ, כך עולה מהסקר שפורסם הערב (שישי) ב"כאן חדשות". עם זאת, 38% מתומכי ישראל ביתנו לא רוצים אף אחד משניהם בתפקיד. 37% מהם תומכים בנתניהו לתפקיד, לעומת 25% שתומכים בגנץ.
בנוסף, כמעט חצי מהציבור היה מעדיף ממשלה בראשות מפלגה שאיננה הליכוד אם שוב נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה. 28% אחוזים היו מעדיפים ממשלה בראשות בכיר אחר בליכוד, לא נתניהו, ורק 8% סבורים שיש ללכת לבחירות נוספות. כמו כן, 61% ממצביעי הליכוד היו מעדיפים לראות בכיר ליכוד אחר בראשות הממשלה. 13% יעדיפו בחירות נוספות, וכצפוי רק 8% יתמכו בהקמת ממשלה בראשות מפלגה שאינה הליכוד.
לעומתם, 51% מתומכי ישראל ביתנו מעדיפים שהמנדט יעבור למפלגה אחרת. 22% אחוזים מעדיפים שבכיר אחר בליכוד ירכיב ממשלה, ורק 5% אחוז סבורים שכדאי ללכת לבחירות נוספות, אם לא ניתן יהיה להרכיב ממשלה בראשות נתניהו.


בתוך כך, מנתוני סקר שבוצע אתמול עבור תוכניתו של ניסים משעל ברדיו 103FM ועבור "מעריב־סופהשבוע" עולה כי הקמת המחנה הדמוקרטי והחיבור בין העבודה לגשר לא משנים את תמונת הגושים. על פי הסקר, שנערך על ידי מכון סמית שבהנהלת רפי סמית, המפלגה שעל הקמתה הכריזו אתמול ניצן הורוביץ, סתיו שפיר ואהוד ברק הייתה מקבלת 9 מנדטים. ברק, שהוצב במקום ה־10, היה נותר בחוץ. העבודה־גשר - 6, כפי שקיבלה העבודה בראשות אבי גבאי בבחירות הקודמות.
 
מבחינת הגושים: הימין מקבל 57 מנדטים, לעומת 54 לשמאל־ערבים. וכפי שמסתמן כבר לאורך זמן, ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן תהיה לשון המאזניים עם 9 מנדטים.