ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע היום (שלישי) את הסכמו לבקשתו של יריבו בפריימריז לראשות הליכוד, ח"כ גדעון סער, להצבת מצלמות בקלפיות בבחירות. בהודעה מטעמו של ראש הממשלה נכתב כי "מצלמות מסייעות להגנה על טוהר הליך הבחירות ומבטיחות את אמון קהל הבוחרים בתוצאות הבחירות, וזאת מבלי לפגוע בחשאיות ההצבעה".



ההודעה הזו מגיעה לאחר שגדעון סער עתר הבוקר לבית הדין של הליכוד, בטענה כי המפלגה מסרבת להציב מצלמות בספירת הקולות, וזאת בניגוד לעמדתה הרשמית מלפני הבחירות הקודמות, אז דחפה להצבת מצלמות ואף ניסתה ליזום חוק, שזכה לכינוי "חוק המצלמות" ולא יצא לפועל בעקבות התנגדותו של יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, במטרה "למנוע פגיעה בטוהר הבחירות באופן שהליכי ההצבעה והספירה יבוצעו בשקיפות, תוך שימוש במצלמות, ובנוכחות של נציגי המפלגות השונות כפי שמתחייב בחוק", בלשון המפלגה.



כאמור, סער צפוי להגיע מחר בשעה 9:30 בבוקר למשרדי המפלגה במצודת זאב, כדי להגיש באופן רשמי את מועמדותו לתפקיד יו״ר הליכוד ומועמד התנועה לראשות הממשלה.



ביום חמישי הבא יתקיימו הפריימריז בליכוד, זאת לאחר שבועות רבים של מתיחות בין ראש הממשלה לשר החינוך שלו בעבר, בהם צפויים חברי הליכוד ברחבי הארץ לנהור לקלפיות ולקבוע מי יעמוד בראשות התנועה בבחירות הקרובות - נתניהו או סער.