יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התראיין הערב (מוצ"ש) לרינה מצליח בתכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 12, ותקף את ראשי שתי המפלגות הגדולות בכנסת הנוכחית, כשאמר כי "הלכנו לבחירות שלישיות בגלל האגו של גנץ ונתניהו".

"אני רוצה קואליציה של כל המפלגות הציוניות, אך ההכרעה בידי הבוחרים". הצהיר ליברמן והוסיף כי "הכל תלוי בכמה מנדטים תקבל ישראל ביתנו. לא נמנע בשום שלב ממשלת אחדות אך בניגוד לנתניהו, אני איש ימין".

ליברמן תקף גם את המפלגות שמימין לליכוד, ואמר כי "הימין היחידי זה ישראל ביתנו. ל'גוש הימין' אין קשר לימין". הוא הוסיף לתקוף באופן ישיר את יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, אותו כינה "איש לא רלוונטי", ואמר כי "הוא נהיה שר הביטחון ופתאום נזכר שהוא אוהב את רעיון ההתנתקות". 

"הוא גם עבד קשה למען ש"ס ולבסוף הצליח למנות את יצחק יוסף לרב ראשי, ולא מישהו מהציונות הדתית". אמר ליברמן על בנט והטיח כי "הוא היה שר החינוך במשך ארבע שנים וראינו איך במבחני פיז"ה תלמידי ישראל התרסקו, עם התוצאה הגרועה ביותר מאז קום המדינה".

בנוסף, התייחס ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, ולנסיונות להדיחו על ידי חברי כנסת מכחול לבן, ואמר כי הוא לא פועל להדיח אותו: "אני חושב שהייתי גורם מפתח במינוי שלו".