יו"ר כחול לבן, בני גנץ, דיבר הערב (חמישי) לתומכיו בכנס בוחרים בכפר הירוק, והתייחס למגוון סוגיות, בראשן לתכנית המאה שהוצגה על ידי רה"מ נתניהו וטראמפ מוקדם יותר החודש. "אנו מתכוונים לקדם את תכנית טראמפ, שהיא תכנית חדשנית ועדכנית. אנחנו מסתכלים למציאות בעיניים, נחתור לשלום עם הפלסטינים. אני מתכוון לבנות עתיד אסטרטגי למדינת ישראל, לכן, אמרנו שנביא את התכנית בכללותה לכנסת, לא שאין עליה הערות, אבל אם יהיה צורך, נביא אותה לכנסת הנוכחית", אמר גנץ. 

"השלום שאנו מנסים לקדם הוא שלום שלוקח בחשבון את השיקולים הביטחוניים של מדינת ישראל. ההבדל שלנו מול הליכוד ביחס לתכנית המאה הוא כזה שאני יכול לקפל במשפט קצר: אני מתכוון לפעול ליישם את תכנית ולקדמה, ולא להשאיר את העסק הזה בלתי פתור. אני מתכוון לעבור מניהול הסכסוך לעיצוב הפתרון כפי שאני מבין אותו וזה הבדל מהותי. הליכוד אומר נעשה סיפוח חד צדדי והצד השני לא ממשיך ומבינים את הבלוף. אני לא מתכוון לבלוף. אני מתכון להסדרה ולהסכם עם הפלסטינים", הדגיש.

עוד התייחס גנץ להבטחות הבחירות שלו, ולנושאים אותם הוא מתכוון לקדם. "יש במדינה מבוגרים שזקוקים למערכת בריאות ציבורית שנותנת שירות מצוין, יש ילדים שזקוקים למערכת חינוך שתכין אותם לאתגרים וכן הורים שנאנקים תחת יוקר המחייה - אני מבטיח לכם,  אני אהיה ראש הממשלה של כולם". 

עוד הוסיף גנץ כי בכוונתו "לחזק את ביטחון ישראל, אני אדאג שצה"ל יעבוד עם תוכנית ארוכת טווח. בנוגע לאתגרי ההווה, אני מתכוון לפעול בכל הזירות וביחס לרצועת עזה יש לי כוונה לפעול ביד קשה מו הטרור מעזה, ונביא להסדרה שכוללת את השבתם הביתה של הדר, אורון, אברה והישאם או להכרעה, אחת מהשתיים יקרה, וצריך לקרות ותושבי הדרום לא יחיו עוד בפחד ואזרחי ישראל יחיו כולם בביטחון". 

בנוסף, התייחס גנץ, שלמד בצעירותו בכפר הירוק, לשאיפות מפלגתו ביחס למערכת החינוך במדינה. "החינוך הוא המפתח להצלחתו של אדם ושל החברה. לצד זאת, אני מתכוון להשקיע בתשתיות, שיתאימו את ישראל למציאות הנדרשת במאה העשרים ואחת, עם המבט קדימה – לארבעים השנים הבאות. זו השליחות שלי, לשם כך נכנסתי לפוליטיקה. לא בשביל קרבות בוץ. נתעדף את הקצאת המשאבים הלאומ, כאשר בראש רשימת המשאבים הוא החינוך, כדי שאנשים יוכלו ללמוד ולהתפתח כאן. נדאג לחינוך מגיל לידה ועד אחרי תואר ראשון לכולם, נורא פשוט".