יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס היום (ראשון) לחשד שהתעורר בקניון גבעתיים בעקבות דיווח שהתקבל מוקדם יותר היום, אודות חולה בנגיף הקורונה שהגיע לקופת חולים בקניון, ועורר בהלה שגרמה לפינוי הקומות העליונות בקניון. לפי אותו דיווח, החולה האמור שב מאיטליה ולקה בתסמיני המחלה.

גנץ התייחס לסיפור מהזווית הפוליטית, וכתב בחשבון הפייסבוק הרשמי פוסט בו הוא טוען כי מדובר במזימה של יריבו הפוליטי, ראש הממשלה נתניהו, שמטרתה הסופית היא למנוע ממצביעי כחול לבן להגיע לקלפיות ביום הבחירות המתקרב. 

"הבוקר התפרסמה ידיעה על חשד לקורונה בגבעתיים. כמובן שהידיעה הזו הופרכה על ידי משרד הבריאות במהירות הבזק לאחר שנקבע שלא היו דברים מעולם. זה לא הפריע לתועמלני הליכוד לקדם בכל הכוח ולפמפם את המסר שיש קורונה בגבעתיים, משום שגבעתיים היא מעוז של כחול לבן", האשים גנץ והוסיף "זה בדיוק מה שנתניהו מתכוון לעשות מחר - לשבש את יום הבחירות, להפיץ פייק ניוז בכל אזור שמזוהה עם כחול לבן כדי להשאיר אתכם בבית. בלי גבולות ובלי קווים אדומים".

מהליכוד נמסרה תגובה רשמית להאשמות שהוטחו בראש המפלגה, בה נאמר: "גנץ מקשקש. ימצאו חיסון לקורונה לפני שהוא ימצא דרך להקים ממשלה בלי אחמד טיבי. אנחנו מנדט מניצחון שימנע בחירות רביעיות או ממשלה מסוכנת שתהיה תלויה בטיבי. צאו להצביע ליכוד ואנחנו מנצחים".

גם השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, התייחס לחילופי ההאשמות בין הצדדים ותקף את יו"ר כחול לבן בחריפות כשאמר: "למישהו פה כנראה עלה החום. היחיד שמפיץ פה ״פייק ניוז״ , שלא לומר שקרים בוטים-זה אתה!".