יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס הערב (שבת) בחשבון הפייסבוק שלו להחלטות האחרונות של יו"ר כחול לבן, בני גנץ. ״השבוע "ישראל ביתנו" הוכיחה שוב שאצלה מילה זו מילה. יש לנו דרך, יש לנו עקרונות ויש לנו תפיסת עולם. לא ניתן לקנות אותנו לא בתפקיד שר ולא בתפקיד יו"ר ועדה, ובניגוד לאחרים אין בכוונתנו לסטות מהדרך שלנו ומההבטחות לציבור שבחר בנו", פתח ליברמן.


"לפני כשלושה שבועות הצגנו את תנאי הסף שלנו לכניסה לממשלה. תנאים, שגנץ קיבל והליכוד דחה. ולכן המלצנו לנשיא על גנץ כמועמד להרכיב ממשלה. אולם תנאים אלו אינם מתיישבים עם תפיסת העולם של המפלגות החרדיות והמשיחיות בקואליציה המתגבשת. הממשלה שעומדת לקום אינה ממשלת אחדות, אלא ממשלת נתניהו עם הגוש חרדי-משיחי אליהם מצטרפת מפלגת חוסן לישראל. לכן, "ישראל ביתנו" תשרת את עם ישראל מהאופוזיציה, שזאת גם זכות גדולה", הוסיף. 

מוקדם יותר הערב, בראיון שהעניק בערוץ 13, התייחס לראשונה להחלטה של גנץ ואמר כי "הופתעתי, מבחינתו של גנץ, הוא עשה צעד שגוי, הזוי אפילו". בהמשך הוסיף: "אמרתי שנתמוך בכל ממשלת אחדות לאומית וכרגע אין את זה. יש גוש של נתניהו, אליו מצטרפת ממשלת חוסן לישראל. זו ממש לא ממשלת אחדות בעיני. פרסמנו באופן ברור מהם תנאי הסף שלנו להצטרפות לממשלה".