המגעים לאחדות: גורמים בכירים בליכוד מסרו היום (ראשון) כי ראש הממשלה נתניהו שוחח בטלפון עם ראשי המחנה הלאומי והבהיר להם ששימור המחנה הלאומי חשוב מתמיד במהלך המאמצים להקמת ממשלת אחדות. בהמשך הבהיר לראשי הסיעות כי פרסומים רבים בתקשורת בנושא המשא ומתן, לרבות חלוקת תפקידים, הם בגדר פייק ניוז.

מוקדם יותר היה נדמה כי ייתכנו קשיים בהרכבת הממשלה וכי לאחר פריצת הדרך שהושגה עם פיצול יש עתיד והסכמת כחול לבן המצומצמת להצטרף לממשלה, כעת דווקא מפלגת "ימינה" מערימה קשיים. במפלגה דרשו שלושה תיקים, כולל תיק בכיר, עם עדיפות למשרד האוצר, לנפתלי בנט. במפלגה קבלו על כך שהמפלגות החרדיות נשארו עם כוח זהה לזה שהיה להם בממשה הקודמת, בעוד הם נדרשים לוותר.

בתוך כך, שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', צייץ היום בטוויטר כנגד הכוח הרב מדי, לטענתו, שניתן לכחול לבן בהרכב הממשלה הבאה. "ממשלת אחדות זה חשוב, ו"פריטטי" זו בהחלט מילה יפה שהכרנו בחודשים האחרונים, אבל חסרים לי אבירי הדמוקרטיה וחסידי הרוב מהשבוע שעבר שיסבירו למה זה דמוקרטי לתת לגוש של 17 ח"כים כח פוליטי שווה לגוש של 58 ח"כים ולמעשה להפוך כל קול של מי שהצביע לשמאל לשווה פי שלושה מכל כל שהצביע לימין", כתב.