מתכונן לפריימריז: חבר הכנסת גדעון סער התייחס הערב (שבת) בריאיון לחדשות 13 לפריימריז במפלגת הליכוד בהן הוא צפוי להתמודד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי הסקרים האחרונים מוכיחים כי המפלגה בראשותו תגדיל את גוש הימין, וקרא לנתניהו להתעמת מולו על נושאי הכלכלה, הביטחון והמצב החברתי: "מגיע לחברי הליכוד לשמוע גם תוכן", אמר.

לאחר שועידת מרכז הליכוד אישרה כי הבחירות הפנימיות במפלגה ייערכו בסוף חודש דצמבר, בעוד כשבועיים, סער מכין את הקרקע לצבירת קולות בקרב המתפקדים: "אני קורא לנתניהו לעימות - כמו שעושים בארצות הברית", הוסיף. 
"אני חושב שמגיע לחברי הליכוד לשמוע גם תוכן – מה כל אחד מציע בנושאי רצועת עזה, על הרפורמות הבריאותיות והחברתיות", המשיך סער. "אני חושב שזה הוגן כמו שזה קורה בכל העולם המערבי, אני אתאים את עצמי ללוח הזמנים של נתניהו", הבטיח.

עוד אמר סער כי גוש הימין (בלוק ה-55) נחלש כשראש הממשלה עומד בראש הליכוד, וכי הסקרים האחרונים מוכיחים שגוש הימין גדל במידה והוא זה שיעמוד בראש המפלגה החזקה בגוש. 

כזכור, סער הצהיר השבוע כי יהיו חברי כנסת נוספים ממפלגתו שיודיעו על תמיכה בו לאחר שהבחירות המקדימות יאושרו במרכז הליכוד. "בשלב זה יש כבר חברי שני ח"כים שתומכים בי ואני מודיע שמחר אחרי ישיבת הליכוד יהיו חברים נוספים שיצטרפו", אמר בראיון לכאן 11.