ח"כ שרן השכל, פרסמה הערב (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלה כי נפגשה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והודיעה לו שבחרה לתמוך בגדעון סער בפריימריז לראשות הליכוד: "כשנבחרתי לכהונה בכנסת, לפני כ-4 וחצי שנים, התחייבתי לפעול על פי שלשה עקרונות: טובת המדינה ואזרחיה, טובת הליכוד, והאפשרות לקדם את האידיאולוגיה הלאומית ליברלית שבה אני דוגלת".
 
עוד הוסיפה חברת הכנסת: "לאורך הדרך היו גם מקרים שבהם נאלצתי להתפשר על דברים שאני מאמינה בהם, כי זו היתה טובת הליכוד, אך בכל החלטה שקיבלתי, בכל פעולה שנקטתי, בכל הצבעה ובכל יוזמה, אלה היו הקווים שהנחו אותי".
לגבי פגישתה עם נתניהו כתבה: "אחר הצהריים נפגשתי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לשיחה מלב אל לב, והודעתי לו כי בכוונתי לתמוך בח"כ גדעון סער בבחירות המקדימות (פריימריז) שיתקיימו בסוף החודש. ההחלטה הזו לא היתה קלה עבורי, היות ויש לי הערכה רבה לראש הממשלה. אני בטוחה שבדפי ההיסטוריה, בנימין נתניהו ירשם כמי שהביא לישראל הישגים רבים בתחום המדיני בטחוני וגם בתחום הכלכלי.

"מצד שני, בתוך שנה נקלענו למשבר שלטוני קשה ולמערכת בחירות שלישית, לאחר שפעמיים ניתנה לליכוד האפשרות להקים ממשלה, ופעמיים לא הצלחנו בכך. בין שתי מערכות הבחירות הימין איבד מכוחו, וכעת נראה שיש סיכון ממשי שנאבד גם את השלטון. הימין כולו עשוי למצוא את עצמו באופוזיציה, והסיכוי שבפעם השלישית נצליח לעשות את מה שכשלנו בפעמיים הקודמות הוא נמוך".

לגבי גדעון סער אמרה: "אני מאמינה כי טובת המדינה מחייבת את היותו של הליכוד מפלגה מובילה, מפלגת שלטון. אני מאמינה שגדעון סער יוכל לשמור על כוחו של הליכוד כמפלגה מובילה, מפלגת שלטון. גדעון סער מייצג באופן נאמן ביותר את עקרונות הליכוד, המפלגה הלאומית-ליברלית, ואני רואה בו שותף לערכים הלאומיים והליברליים שבשמם נבחרתי לכנסת ואותם התחייבתי לקדם. אני בטוחה שגדעון סער יצליח להוציא את המדינה מהמשבר השלטוני והשיתוק שבא היא נמצאת".

הפוסט המלא של חברת הכנסת השכל:

 

בתוך כך, גם חברת הכנסת אתי עטיה הודיעה על תמיכתה בסער. "בבחירות לראשות תנועת הליכוד אתמוך בחבר הכנסת גדעון סער. אני מעריכה מאוד את ראש הממשלה בנימין נתניהו ותרומתו למדינה. עם זאת, אני מאמינה שבמצב הפוליטי הקיים - היחיד שיכול לחזק את הליכוד, להחזיר בוחרים, לאחד את העם ולהרכיב ממשלה זה חבר הכנסת גדעון סער", כתבה עטייה בטוויטר.