יושב על הגדר: לאחר הודעת מרכז הליכוד כי הפריימריז במפלגה ייערכו בסוף החודש הקרוב, מספר חברי כנסת, חברי מרכז ומנהלי סניפים הודיעו כי יתמכו בח"כ גדעון סער בריצתו לראשות המפלגה נגד היו"ר המכהן, ראש הממשלה בנימין נתניהו. אחד מחברי הכנסת שנספר בקרב אלו שיתמכו במחנה סער הוא השר לשעבר, ח"כ חיים כץ. היום (שני), סיפר כץ לענת דוידוב ב-103FM כי טרם השתייך למחנה סער באופן רשמי: "כשאחליט להצהיר, אצהיר".

"נכון לעכשיו, כל עוד לא אמרתי בקולי שאני תומך בנתניהו או בסער – לא החלטתי מה אני מתכוון לעשות", הוסיף השר לשעבר. כץ הוסיף כי הוא מתכוון להגיע לכנס התמיכה והשקת הקמפיין של גדעון סער, אך לא הכחיש את כוונתו להגיע לכנס מקביל של ראש הממשלה: "אם נתניהו יזמין אותי אני כנראה אגיע גם אליו. אני בא לשמוע מה גדעון סער אומר".
 
אתה וסער מקורבים, זה סוג של הבעת עמדה.
"אני מאוד אוהב את גדעון סער וחושב שהוא בן אדם ראוי. יחד עם זאת, בנימין נתניהו היה ראש ממשלה מעולה. אני לא נכנס לכל הפרשיות, אני בא לשמוע ואעשה בסוף שיקול נכון".
 

איך תגיב לכך ששר התקשורת כינה את גדעון סער "סוסיתא"?
"אני לא פרשן של אנשים. סוסיתא הייתה פאר היצירה בזמנו. אני לא חושב שהביטוי היה במקום. בסיכומו של דבר מאוד אהבתי את מה שאמר מיקי זוהר – בואו נפנה למערכת בחירות חיובית וכל אחד יציג את מה שהוא יעשה יותר טוב ולא נלך לפן השלילי. לא שמעתי את סער מתבטא במשהו שהוא לא בסדר".

 

כלומר את נתניהו כן שמעת?
"גם לא שמעתי".

סער סבור שכולם מסיתים נגדו.
"כל אחד ברשתות יכול להביע דעה. לוחמי המקלדת הם חזקים. אני מציע שגם במערכת הפריימריז וגם במערכת הבחירות הכלליות ב-2 במרץ שנלך למערכת בחירות שלא תשניא אותנו יותר על העם. שכל אחד יאמר מה הוא עשה ומהן התוכניות העתידיות שלו".