בנוכחות 2,000 חברי תנועת הליכוד, חברי כנסת, ראשי רשויות וראשי סניפים הציג הערב (שני) באור יהודה חבר הכנסת גדעון סער את הקמפיין שלו לקראת הפריימריז של מפלגת הליכוד, שיתקיימו בעוד 10 ימים. סער פנה בפתח דבריו לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "אין אדם בפוליטיקה שעשיתי עבורו יותר משעשיתי עבור ראש הממשלה ואני לא מתחרט על כך ולעולם לא אתחרט על כך, כי נתניהו הוא אחד מגדולי מנהיגי הליכוד ומדינת ישראל ומראשי הממשלה החשובים ביותר שהיו לנו. הוא הביא את ישראל להישגים מדיניים כבירים. גם כשהוא פגע בי, גם כשרדף אותי". 



חבר הכנסת אמר כי "כל אדם שעיניו בראשו מבין שאין כל סיכוי שנתניהו יקים ממשלה חדשה אחרי הבחירות ב-2 במרץ. היינו 60 מנדטים באפריל, בספט' ירדנו ל-55 ואנחנו ממשיכים לרדת. אנחנו רואים זאת סקר אחר סקר ושומעים את זה ברחוב. אם לא נחולל שינוי אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל. ממשלה כזו תסכל גם את הסיכוי לחולל רפורמה אמיתית במערכת המשפט, וזה נדרש. לאחר שכבר איבדנו את הרוב בכנסת, לאחר שלא הצלחנו להקים ממשלה מזה למעלה מעשור, האם נתניהו עם כל התמיכה, יוכל להביא קולות שעזבו לכחול לבן ולישראל ביתנו? להציל את מצביעי כולנו? הוא יגדיל את המחנה? נתניהו לא יכול להגדיל את המחנה. חייבים לחולל השבוע הבא שינוי בהנהגת הליכוד".



"ההחלטה שעומדת בפני כל חברי הליכוד היא פשוטה - בחירה בי תבטיח את שלטון הליכוד והקמת ממשלה חדשה בראשותנו. בחירה בנתניהו היא בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא. לכן המטרה שלנו ביום חמישי הבא היא אחת - ניצחון ולא פחות מזה", אמר סער לתומכיו, ביניהם חברי הכנסת חיים כץ, שרן השכל, מיכל שיר, יואב קיש ואתי עטיה שהגיעו לאירוע השקת הקמפיין.



סער המשיך: "איתי נוכל להמשיך את שנות השלטון של הליכוד ולהוביל את שלל הרפורמות שאנחנו מתכננים.אני יודע שאני יכול להקים ממשלה בראשותי, להציל את המחנה הלאומי, ולאחד את עם ישראל, להוביל את ישראל לעתיד טוב יותר, לדאוג לאזרחים למצוקותיהם. אזרחי ישראל אצלי יהיו במרכז. נוביל את הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט. נפצל את הכוח הנמצא בידיו של היועץ המשפטי לממשלה. נחזק את הזכויות של האדם החלש מול מערכות רבות עוצמה. נקיים פיקוח אמיתי על הפרקליטות. פיקוח אינו שולל עצמאות. נקיים שימוע למועמדים לכהונת שיפוט בבית המשפט העליון". לסיום אמר סער: "תנהגו בכבוד כלפי ראש הממשלה שלנו. גם אם אומרים עליי דברים לא טובים לא להעלב. זו לא הדרך שלנו".