למרות המתיחות ביניהם, השר איוב קרא לא נוטר טינה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, זאת כחצי שנה לאחר שהודיע על התפטרותו מתפקיד שר התקשורת. קרא התייחס היום (שלישי) בתכנית של בן וינון ב-103FM לפריימריז בליכוד, והביע את תמיכתו בנתניהו. "לא מחליפים אבא", הוא הסביר.


"אני שם את הדברים האישיים בצד תמיד, זה מה שצריך להיות, אני איש ליכוד בכל רמ"ח אבריי", אמר השר לשעבר בפתח דבריו. "המסורת בליכוד הייתה שלא מדיחים ראש ממשלה מכהן ואני תומך בה, כל המחלוקות האישיות מתגמדות מכיוון שנתניהו הוא ראש ממשלה מצוין בעבודתו, בגישתו, ובכל מה שהביא את ישראל להישגים. לכן, העניינים האישיים לא משחקים פה משחק מרכזי בכלל, וככל שייבחר מישהו לעמוד בראש הליכוד אמשיך באותה דעה ובאותו כיוון".

גם הוא התמודד נגד אחרים בפריימריז, כאילו זו לא פרקטיקה של בוגדנות".
"זו פרקטיקה בעייתית מכיוון שאם אתה הולך להיסטוריה של הליכוד, מנחם בגין נכשל הרבה פעמים בתחילת דרכו עד המהפך ומעולם לא קראו תיגר עליו או שהיה מישהו שהוביל במקומו. כך היה עם יצחק שמיר עד שנפל וזו מסורת שתמיד הייתה לנגד עיני חברי הליכוד. אני חושב שהיא נכונה, צריך לאפשר לא למצות את כל ההליכים ולא לפגוע בו כשהוא פצוע, ולעשות הכל כדי שיוביל כי אין אלטרנטיבה לליכוד למדינת ישראל".  
 

 


"אתה בתחושה האישית שלך מרגיש שנתניהו בגד בך?
"אני לא נכנס לעניינים האישיים, אני שם את הכל בצד. זה שיש לי מנכ"ל טוב ואני לא יכול לשתות איתו כוס קפה בחוץ זה לא אומר שאני הולך להחליף אותו, כי אני רוצה שהחברה שהוא ממנכ"ל לי תמשיך להיות מוצלחת". 

ינון: "תסביר לי מה קורה פה. ערמות של אנשים, שנתניהו הרג אותם, דרך עליהם, בגד בהם, כולל אותי - מה שהוא עשה לי בוואלה ברשות השידור, ממשיכים להגיד ביבי".
 
בן: "ראשית זו מנטליות האישה המוכה, שנית בגד זה לא בלקסיקון שלכם - רק כשמדביקים את זה על רבין, ויתרה מכך 300 אלף מצביעים ליכודניקים לא הגיעו בפעם האחרונה לבחירות מרוב הערצה לנתניהו. אני שואל אותך איוב, דיברת עם נתניהו מאז שהוא השפיל והדיח אותך פעם אחרונה?".
 
איוב: "לא דיברתי איתו, הייתי במרכז האחרון, הוא לחץ את ידי אבל לא הייתה בינינו שיחה מאז המשבר".
 
בן: "המנכ"ל הזה בשתי מערכות הבחירות האחרונות לא הצליח להקים ממשלה, במערכת הבחירות הבאה, לפחות על פי הסקרים, הם לא מנבאים לו שיצליח אלא להיפך - אולי שימשיך לרדת, אולי זה הזמן להחליף מנכ"ל כמו שגדעון סער אומר?"
 
איוב: "אי אפשר להחליף אבא"

בן: "אם זזנו ממנכ"ל לאבא אני נכנע".
 
איוב: "ככה אנחנו במסורת בליכוד".