ראש הממשלה נתניהו התייחס הערב (שלישי) בכנס בחירות של הליכוד בחיפה ליחסיו עם נשיא רוסיה פוטין - ולפרשת נעמה יששכר. נתניהו אמר באירוע כי הוא פועל כדי להביא לשחרורה של הישראלית שכלואה בכלא הרוסי: "אני לא קוסם, אבל אני מבטיח דבר אחד - אני מביא את נעמה יששכר הביתה". 

 
מוקדם יותר היום, יפה יששכר, אמה של נעמה, שלחה מכתב לראש הממשלה, בבקשה שישקיע מאמצים לשחרור בתה לקראת הדיון בעניינה בעוד יומיים. "אמש פורסם כי שמונה מבכירי המשק הישראלי נעצרו ליממה בשדה התעופה ברוסיה, וגורשו חזרה לישראל כאחרוני הפושעים. אירוע מצער זה מתווסף לסירוב של הרוסים, שלא לאפשר לילדה ישראלית לחזור לחיק אביה המתגורר בישראל. שלא יהיה ספק, אדוני ראש הממשלה, הקשיחות הזו מכוונת  לישראל ולאזרחי ישראל. מדובר בעניין פוליטי ומדיני של רוסיה כלפי מדינת ישראל ואזרחיה בלבד", אמרה יששכר במכתבה לנתניהו.
 
"כאמה של נעמה, אני רוצה להאמין, שאתה והצוות שלך, יחד עם אנשי משרד החוץ, עושים כל מאמץ על מנת לשנות את היחס של רוסיה כלפי מדינת ישראל. כולי תקווה, שמאמציכם המדיניים יישאו פרי כבר ביום חמישי הקרוב בשעה 10:00 בבית המשפט המחוזי. אני מייחלת לרגע, שבו שופטי בית המשפט יקבלו את הערעור של נעמה, יורו לשוטרים לפתוח את דלת תא הזכוכית המשפיל כל כך שבו נעמה תיאלץ לשבת אזוקה, ויאמרו לנעמה - את חופשיה".
 
עוד הוסיפה יששכר: "כל שאעשה, יהיה לגשת אליה, לחבק אותה חיבוק של אמא ולומר לה שאני מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן להוציא אותה מהסיוט הזה. אדוני ראש הממשלה, אני יודעת שאתה עושה את כל המאמצים על מנת להפוך חלום זה למציאות ועל כך נעמה מבקשת להודות לך באופן אישי. אני מתפללת ומייחלת שנעמה תגיע לישראל ותדליק יחד איתך נר ראשון של חנוכה".