חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) העריך היום (חמישי) בתכנית של ניסים משעל וענת דוידוב ב-103FM כי "לא יתקיימו בסופו של דבר פריימריז לרשימת הליכוד", זאת למרות החלטת בית הדין בנושא. "לדעתי בסוף זה לא יתקיים, צריך להמתין בסבלנות", אמר ביטן בפתח דבריו. "יכול להיות שבסופו של דבר זה יבוטל, וגם אי אפשר להתארגן לפריימריז בתוך 10 ימים. יש גם בעיה כספית, החוק שמאפשר להעביר לח"כים תקציב לא מאפשר להם לקבל תרומות. את זה בית הדין לא שקל. לא נראה לי שיהיו פריימריז".

האם גדעון סער יכול להיות ראש ממשלה?
"לא יודע, אני לא בדקתי את זה. לא אענה, אני תומך של נתניהו. יש הרבה אנשים שיכולים להיות יורשים ראויים לנתניהו, ויש הרבה אנשים שחושבים שהם ראויים. כאצטרך לקבל החלטה אקבל ואחליט במי לתמוך. גם יכול לבוא מישהו בחוץ. אתה האמנת שאולמרט יהיה ראש ממשלה?".

מי יכול לבוא?
"לא אתן לך, אני לא נכנס לזה כרגע. יש את נתניהו ואנחנו תומכים בו. איילת שקד? תמכתי בה שתהיה ברשימה, אבל ההחלטה שהתקבלה על ידי ראש הממשלה היא ששקד לא תהיה". 

 
"אני לא חושב שסער אמיץ, זה מיותר לגמרי", הוסיף ביטן. "אם הפריימריז היה תורם לנו רבע מנדט הייתי תומך בזה. תכל'ס, לא צריך פריימריז. אם היה עכשיו נתניהו פורש היה מקום לפריימריז. אנחנו יודעים שמי שמביא את המנדטים זה נתניהו ולא מישהו אחר. יש את אפקט ההדחה, אם נתניהו יפסיד בפריימריז הליכוד יאבד 10 מנדטים". 

נתניהו הבטיח שיביא את נעמה יששכר, והערעור שלה נדחה.
"אתה חושב שהוא אומר סתם? הוא לא אומר סתם. אבל יש את נשיא רוסיה והוא קובע. אם נתניהו אמר, הוא לא אמר סתם. לא בעניין כזה".