יו״ר העבודה-גשר, ח״כ עמיר פרץ, הצהיר היום (שבת) במפגש עם פעילים בשדרות כי אם מפלגתו תשמור ואף תגדיל את כוחה, הם יהיו השותף הבכיר בממשלה בראשות גנץ, במקום בן גביר ורפי פרץ: ״אסור שנתניהו יקבל שוב את האפשרות להיות הראשון שינסה להרכיב ממשלה".



פרץ הוסיף ואמר כי: "המטרה שלנו: 61 ממליצים על בני גנץ ושהעבודה-גשר תהיה השותף האסטרטגי של גנץ לממשלת שינוי. רק עבודה גשר גדולה תבטיח את החלפת הממשלה. אנחנו לא צריכים לפרק את גוש הימין, אנחנו צריכים לנצח את הבלוק הזה״.



בר-לב: ממשלת ישראל בראשות נתניהו לא פספסה אף הזדמנות לזלזל במשפט הבינ"ל



ח"כ עמר בר לב התארח היום בשבתרבות באקה אל-ג׳רביה בהנחיית נעה לנדאו. בהתייחסו לעניין ההחלטות הצפויות בבית הדין הבינלאומי בהאג אמר: "התובעת של בית הדין בהאג צפויה להחליט על פתיחת חקירה כנגד ישראל ובכלל זה חקירה בינ"ל כנגד קציני צה"ל זאת מכיוון שבחמש השנים בהן היא מנהלת את הבדיקה ממשלת ישראל בראשות נתניהו לא פספסה אף הזדמנות לזלזל במשפט הבינ"ל. מחקיקת חוק ההסדרה ועד הצהרתו האחרונה של נתניהו לספח את בקעת הירדן באופן חד צדדי".

עמר בר לב. צילום: אריאל בשור
עמר בר לב. צילום: אריאל בשור


לגבי ריצה עצמאית או חיבורים לקראת סבב הבחירות השלישי אמר: "שני שיקולים בלבד מובילים אותנו והם שיקבעו. הראשון היכולת להשפיע על הממשלה הבאה על פי ערכי העבודה-גשר והשני גודל הגוש. האם ריצה עצמאית או לחילופין חיבור שלנו עם כחול לבן או עם מרץ יגדילו את הגוש? ההערכה האישית שלי כרגע שחיבור עם מרץ יגרום לבריחה של מצביעי כחלון ואורלי שהצביעו לנו בסיבוב האחרון והגוש יקטן".