ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נשא היום (שישי) הצהרה לתקשורת בה התייחס לראשונה על ניצחונו בפריימריז לראשות הליכוד: "אני מודה למתנדבות למתנדבים הרבים, לחברות ולחברים. בשבועיים האחרונים נגעתי בשטח ואני אומר לכם, פגשתי אנשים נפלאים שאוהבים את מהמדינה ודואגים לעתידה. אני לחמתי בשבילם והם לחמו בשבילי ועל כך נטולה תודתי העמוקה. הם יודעים שאני נותן את חיי למען המדינה והניצחון שלי הוא הניצחון שלהם".  


נתניהו הוסיף ואמר: "זהו ניצחון כביר כי גברנו על מזג האוויר שלא הכניע את מתפקדי הליכוד. גברנו על מפיצי הפייק סקרים, כל התקשורת התגייסה נגדי גם בהתמודדות זאת. עכשיו צריך להתאחד כדי להביא ניצחון לליכוד ולימין בבחירות בכנסת. רוב העם תומך בימין ובי לראשות הממשלה. הניצחון מהווה הבעת אמון עצומה בדרכי ובדרכנו, אני מקבל אותה בתחושת שליחות עמוקה".
 
בהתייחסו לבחירות אמר ראש הממשלה: "אנחנו ננצח בזכות העשור המופלא שהבאנו למדינה בכלכלה, ובזכות ההישגים המופלאים שעוד נביא למדינת ישראל. במשך 11 שנים ארוכות הייתי צריך להיאבק במדיניות אמריקנית עמדתי איתן בלחצים הללו. עדמתי לבד מול כל העולם בהתנגדות להסכם הגרעין באיראן. יריבנו הפוליטיים יצאו נגדי גם כשנאמתי בקונגרס". 

 
 
בנוגע ליחסיו עם ארה"ב אמר: "אני מודה לידידי הנשיא טראמפ על הברית בין ישראל לארה"ב. הכרה אמריקאית בירושלים כבירת ישראל, העברת השגרירות לירושלים, הכרה בריבונתינו ברמת הגולן וקביעה אמריקאית שהתנחלויות אינן מנוגדות לחוק הבינלאומי. מה שהשגנו בשלוש השנים האחרונות, היריבים שלנו לא היו משיגים גם בשלושים שנה".
 
לבסוף אמר  כי "ברגע זה ישראל זקוקה למששלה לאומית חזקה עם ראש ממשלה חזק כדי להביא אותה לשיאים חדשים וזה אפשרי אם ננצח. בעזרת הרוח, האור הגדול ובעזרת השם נעשה ונצליח, חג שמח, שבת שלום ותודה רבה לכם".

ח"כ גדעון סער הגיב בחשבון הפייסבוק שלו על הפסדו בפריימריז: "עוד בנעורי התגבשה תפיסת עולמי הימנית והיא היתה ללא ספק גישת מיעוט בסביבה החברתית שלי. אני מודה ל-15,885 חברי הליכוד שהצביעו עבורי אתמול מתוך אמונה שאני צריך להנהיג אותו. זה ציבור גדול מאוד. אני גאה בתמיכתם, במסירותכם, באומץ-לבכם. כדמוקרט - אני מקבל ומכבד את הכרעת הרוב. זה לא סותר את זה שאני יודע שעשינו את הדבר הנכון".