"גוש הימין התפרק, בחודשיים הבאים צפויות לנו לא מעט הפתעות", כך אומר הבוקר (רביעי) יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן בראיון לכאן ב'. "לפי מה שאני שומע, לפחות מחלק מהחרדים, זה שאין שום סיפור של הגוש, הגוש לא קיים יותר, הגוש התפרק", אמר ליברמן והוסיף כי "אני חושב שבחודשיים הבאים צפויות לנו לא מעט הפתעות – מדינת ישראל בלתי צפויה, קצת יותר מחודשיים לבחירות הכול יכול להיות".

השר לשעבר הוסיף כי "אני לגמרי לא בטוח שתוצאות הבחירות יהיו כפי שרואים אותם היום בסקרים. יש הרבה אירועים, אנחנו לא יודעים לנחש. יהיה קמפיין מאוד אינטנסיבי, קצר ומאוד אמוציונלי ולכן לא ניתן פה להתנבא". 

יו"ר ישראל ביתנו התייחס גם לשאלת בקשת החסינות לראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "אני מקווה שראש הממשלה לא יגיש את הבקשה, אם היה שואל אותי הייתי ממליץ לו לא להגיש. הוא צריך לזכור את עמדתו הברורה במקרה של אהוד אולמרט. אני בעד לתת לנתניהו אופציה מכובדת לצאת, בלי קשר לכל עניין החסינות. היו לו 10 שנים בתפקיד ראש הממשלה, הייתה לו תרומה משמעותית לחיזוק ישראל, וצריך לדעת מתי לתלות את הנעליים".

לגבי ההצעה להקים את כל הועדות הכנסת עוד לפני הבחירות, אמר ליברמן כי כשהוועדות לא מתפקדות יש פגיעה של ממש ביכולת לפקח על הממשלה והמצב כלל אינו סביר ולא מתקיים בשום מדינה מתוקנת. "המדינה מנוהלת כעת על ידי יושב ראש ועדת הכספים והחשב הכללי במשרד האוצר, ועם כל ההערכה שלי אליהם - אין להם שום משמעות ושום יכולת", הסביר.