סבב הבחירות השלישי בצל כתבי האישום שקיבל ראש הממשלה נתניהו מעורר הדים רבים, ומשפיע על הזירה הציבורית והפוליטית כאחת. בו בזמן עולה שאלת החסינות לנתניהו, ומשפיעה על כללי המשחק. שר המשפטים וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני אמיר אוחנה שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM והביע את דעתו על הדברים: "במדינת חוק אנשים לא צריכים להילחם בכדי הוכיח את חפותם". 

בפתח הריאיון אמר אוחנה כי החסינות המדוברת היא לא לנתניהו האדם אלא לדמוקרטיה. "אנחנו סבורים שהקונסטלציה המשפטית שנוצרה בתיקי נתניהו היא ייחודית, חסרת תקדים עולמי, ויוצרת סטנדרט אחד לנתניהו, וסטנדרט אחר לכל השאר. איך מתכוננים לדבר כזה? הרי מה אומרת האופוזיציה - שאי אפשר שאדם יהיה בבוקר על ספסל הנאשמים, ובערב ינהל את המדינה. אנחנו חושבים שזה אפשרי, אבל מאתגר. לכן אנחנו חושבים שיש להעניק חסינות לנבחר הציבור עד שהוא יסיים את תפקידו כנבחר ציבור. זו חסינות ליותר ממיליון אזרחי ישראל שבחרו בנתניהו, ורוצים בו להמשיך להוביל את המדינה". 

"במדינת חוק אנשים לא צריכים להילחם בכדי להוכיח את חפותם", אמר השר אוחנה, "היועץ המשפטי לממשלה איננו לבד, יש מערכת שלמה גם מחוץ למשרד המשפטים, הרשות החוקרת, שאמר עליה המפכ"ל הקודם שהיא מפילה ממשלות, ומרכיבה ממשלות. אגב זה מדהים. מפילה ממשלות אפשר להבין, אבל מה זה מרכיבה ממשלות? מה אנחנו מדינת משטרה", שאל שר המשפטים, "כשאנחנו רואים את האופן שבו חקרו את עדי המדינה אנחנו שואלים את עצמנו האם חתרו אחר האמת, או אחר ראשו של נתניהו". לתפיסתו הם שגו שגיאה חמורה וקיצונית בהגשת כתבי האישום של ראש הממשלה בנימין נתניהו, "והם לא יבשילו לידי הרשעה". 

בהמשך טען שר המשפטים אוחנה כי רצונם של תושבי ישראל מקודש, "אזרחי ישראל יכולים לא לבחור בנתניהו אם הם רוצים, אבל הם חכמים ואינם שבויים בקונספציות. חשוב להם שיהיה מי שיוביל את ישראל בתקופה מאתגרת זו, ונתניהו עשה את זה בעשור האחרון יותר טוב מכל אחד אחר". לטענתו לכחול לבן אין דבר להציע מלבד האמרה 'רק לא ביבי'"

כנשאל איפה עובר אצלו קו ההפרדה בין נתניהו לבינו השיב השר אוחנה שלראש הממשלה נתניהו ישנם תומכים רבים מאוד, גם בקרב אזרחי ישראל וגם מתוך תנועת הליכוד, "אז למה אתה שואל אותי את השאלה הזו ולא את כל הכפילים והמשובטים של מפלגת הליכוד. הרי במפלגת כחול לבן הם מחליטים מי יהיה בראש הרשימה. העתיד שלי תלוי בהחלטת מצביעי הליכוד".

בהמשך התייחס להתבטאויותיו של בני בגין, ואמר שהוא אינו חלק ממפלגת הליכוד מאז שהוא החליט שלא לקחת חלק, "אני לא יכול לראות אותו חלק מהמחנה שלנו, אגב בפעם הקודמת שהוא התמודד בפריימריז הוא לא נבחר על ידי חברי הליכוד, אבל שוריין על ידי נתניהו. מעבר לזה בזמן כהונתו בכנסת חוץ מלהתראיין ולבקר את הליכוד לא ראיתי שהוא עשה הרבה דברים אחרים. נסתפק בכך שאני מכבד אותו, אבל אין לו מקום בליכוד, והוא אכן לא יהיה חלק מהרשימה". 

לסיום נשאל מדוע הוא מתעקש לפסול את היועץ המשפטי של הכנסת, והוא טען שהיועץ חתום על מסמך ניגוד עניינים, "הוא היה צריך למשוך את ידיו, וחמור מזה, רק אתמול גיליתי שהאיש הוא עד צפייה בכתב האישום נגד נתניהו".