ח"כ עפר שלח התארח היום (שבת) באירוע 'שבתרבות' במועצה האזורית דרום השרון בהנחיית אשת התקשורת ליאת רגב, ואמר כי הוא מאמין שיו"ר הכנסת לא ינסה לעכב את הדיון בחסינותו של נתניהו, ולכן לא יהיה צורך במהלך להחלפתו של אדלשטיין כבר בכנסת הנוכחית: "אמרתי כל הזמן שאדלשטיין מבין, שאי אפשר לעמוד בדרכם של 65 ח"כים שרוצים דיון בחסינות כבר עכשיו. לבוחרים שילכו לקלפי ב-2 במארס מגיעה ודאות. הם צריכים לדעת אם אכן המועמד לראשות הממשלה בנימין נתניהו יהיה מיד אחרי הבחירות הנאשם בנימין נתניהו".

על התקפותיו של שר המשפטים על יועמש הכנסת אמר ח״כ שלח: ״אמיר אוחנה מונה לשר משפטים למטרה אחת בלבד: לתקוף ולקעקע כל חוליה בשרשרת שמירת החוק, בניסיון להציל את נתניהו מבית המשפט. לא היה בתולדות המדינה מצב שבו אדם ממונה על מערכת חיונית לא כדי לשמור עליה אלא כדי להזיק לה״.

ח"כ עופר שלח באירוע 'שבתרבות' במועצה האזורית דרום השרון
ח"כ עופר שלח באירוע 'שבתרבות' במועצה האזורית דרום השרון

על המתרחש באיראן אמר ח"כ שלח: "מה שנדרש במזרח התיכון הוא מהלך שלם, בהובלה נחושה של ארה"ב. חיסול סולימאני היה מעשה מוצדק של הגנה עצמית, אבל אם הוא ילווה בהמשך הנסיגה האמריקנית מן האיזור זה יהיה רע לישראל. אנחנו נוביל מיד לאחר הבחירות מהלך איזורי, שיחזיר את ארה"ב למזרח התיכון ויקבע את מקומה הבכיר של ישראל באיזור, יחד עם שותפותיה ובמקביל לחידוש המו"מ עם הפלסטינים".