לריסה עמיר-טרימבובלר, רעייתו של יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, תקפה היום (רביעי) את הראפר יואב אליאסי ("הצל") בגל"צ, והתייחסה להקמת המפלגה החדשה "משפט וצדק". 

"הצל בא להלשין ולהעלות את הרייטינג שלו", קבעה טרימבובלר-עמיר. "אם הייתה שיחה כזו? כן, זה לא היה רעיון של יגאל, זה היה רעיון של אנשים שהקימו את התנועה. הגענו למסקנה ששום תנועה לא תעזור כי אף אחד לא מקשיב, לאנשים אין קול. כל מה שמבינים בחברה הזו, לצערי, זה אינטרס וכח פוליטי. אנחנו לא פוליטיקאים, אנחנו אנשים מהשורה, אבל אין לנו ברירה, מישהו צריך להגיד את האמת בסוף ולאף אחד אין אומץ".

לדבריה, "מאוד חשוב שמישהו ידבר באומץ. אנחנו התחלנו כמפלגה רוסית, ועכשיו כל כך הרבה אנשים פנו אלינו ואמרו שסוף סוף יש להם למי להצביע. אנחנו רואים תמיכה אדירה בנו נגד האליטות, התקשורת ומערכת המשפט". 

יכול להיות שכל המטרה של המפלגה זה לדבר על חנינה ליגאל עמיר?
"זה שטויות. עכשיו זו לא הצבעת מחאה, יש לנו סיכויים לעבור את אחוז החסימה לפי התגובות שאני מקבלת. זו לא הצגה, זה צורך אמיתי בחברה שלנו. אני לא לבד, יש איתי אנשים עם דעות רבות מכל הארץ".

כזכור, באוגוסט 2019 פורסם בתכנית "הצינור" בערוץ 13 כי יגאל עמיר ערך מספר שיחות עם דמויות מוכרות בימין, בהם "הצל", ושוחח איתן בנוגע להקמת מפלגה הקוראת לשחרורו. בתגובה לבקשה השיב לו הצל: "אני לא חושב שאתה איזה בן אדם שאני מעוניין לפתח איתו איזה שיח".