"אני מתחייב, ואצלי מילה זו מילה, לא יהיה סיבוב בחירות רביעי". כך אמר היום (רביעי) יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, בראיון ל"תשע בבוקר עם גדי נס" ברדיו צפון 104.5FM. "יש לנו מספיק כלים כדי למנוע מערכת בחירות רביעית ואנחנו נעשה את זה. אני לוקח על זה אחריות שלא יהיה מערכת בחירות נוספת", הבטיח שר הביטחון לשעבר.

לדברי ליברמן, "הסיבה המרכזית שאנו הולכים למערכת בחירות שלישית היא שהליכוד וכחול לבן התווכחו מי יהיה ראשון ברוטציה ומי שני. "צריך להבין שתי מפלגות קיבלו 65 מנדטים והם לא היו צריכים או זקוקים לאף אחד נוסף. אמרתי להם 'תקימו ממשלה. גם בלי להצטרף יש לכם 8 מנדטים בונוס'. היו יכולים להקים ממשלה יציבה ולהתמקד בעשייה למען תושבי מדינת ישראל".

ליברמן תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על בקשת החסינות שלו: "לא יכול להיות שכולנו בני ערובה של נושא אחד ושל איש אחד, חשוב ככל שיהיה. הוא הסתכל בעיניים של אזרחי ישראל ואמר להם שהוא לא יתעסק בזה (החסינות)".

שר הביטחון לשעבר מתח ביקורת על מדיניות הממשלה לגבי הטיפול בחמאס: "רה"מ צריך להילחם בטרור. 'רק נתניהו יכול על חמאס. אנחנו נמגר את שלטון החמאס'", הוא הזכיר ציטוטים של נתניהו. "היום הוא משלם כמו טטאלה כל חודש דמי פרוטקשן של 30 מיליון דולר לארגון טרור. הוא מאפשר להם דברים שמעולם לא היו גם מבחינת הכנסת חומרים גם מבחינת יציאה של כל מיני אנשים מרצועת עזה לתוך ישראל". לטענת ליברמן, "כשהייתי שר הביטחון ראיתי שהדבר היחיד שמעניין את רה"מ ועוד כמה זה איך מכשילים את שר הביטחון. נתניהו טרפד את החזרה לסיכולים ממוקדים, לא היה שום סיבה לכך. הוא אוסר על פינוי אל-אחמר, ופינוי אחר שרציתי. כל מי שמסתכל על העובדות רואה שלנתניהו אין קשר לימין. הוא לא איש ימין. הוא לא מאיים (על בנט) בגלל הימין אלא בגלל החסינות. מי שמסר את חברון לערפאת זה היה נתניהו. מי שישב עם אחמד טיבי וערפאת וחתם איתם על הסכם העביר שטחי C לשליטה פלסטינית זה נתניהו. מי שהצביע בעד התנתקות וגירוש יהודים מגוש קטיף זה היה נתניהו".

ליברמן שב לתקוף את נבחרי הציבור הערבי: "אין לנו שום דבר נגד ציבור ערבי, אלא נגד תומכי טרור כמו עופר כסיף. תומכי טרור שמתייצבים ליד הג'יהאד האסלאמי. אותם אנשים רצו לגנות את ארה"ב אחרי רצח סולימאני".

לאחר מכן תקף גם את המפלגות החרדיות: "אני רואה קשר הולך וגובר בין הרשימה המשותפת למפלגות החרדיות, זה טירוף מוחלט. שיתוף הפעולה בין המפלגות הלא ציוניות הופך להיות הבעיה המרכזית שמאיימת על החלום הציוני. האנשים האלו מנסים גם החרדים גם הרשימה המשותפת מנסים לעצור את העלייה מערימים קשיים. הרעיון המרכזי של הרעיון הציוני הוא עלייתם של כל היהודים מהתפוצות לישראל. שאני רואה את שיתוף הפעולה ביניהם והשבחים שגפני וטיבי מחליפים אחד לשני, זאת בעיה. כחול לבן נותנים לזה יד ונהנים מזה".