יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס הבוקר (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו לאיחוד בימין ולדיווח לפיו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, איים בפיטוריו של שר הביטחון, נפתלי בנט, במקרה שבו יתנגד לאיחוד עם הבית היהודי. גנץ כתב כי "אתמול קיבלנו הוכחה נוספת על מה בדיוק הבחירות. בזמן שיורים על תושבי הדרום טילים - נתניהו סוחר בתיק הביטחון כדי להכניס את יורשי כהנא לכנסת, ועושה הכל כדי להרכיב לעצמו ממשלת חסינות. מול זה ניצבת כחול לבן שתיאבק בממשלת ההדרה וההמרה. רק אתם תקבעו איזו ממשלה תקום כאן".

הבוקר התייחס שר התיירות, יריב לוין (הליכוד), בכאן ב' לאופציית פיטוריו של בנט, ואמר כי "זה בהחלט דבר שהיינו עלולים להיקלע אליו". לדבריו, "היינו עלולים להגיע למצב שבו משרד הביטחון היה הופך לכלי שמשתמשים בו לצורכי תעמולת בחירות בין הרשימה של בנט וסמוטריץ' לרשימה של הרב פרץ ובן גביר, והדבר הזה לפחות נמנע".



הוא הוסיף כי "הציונות הדתית היא דבר מפואר שסובל ממשבר מנהיגות עמוק וקשה. האירועים סביב הניסיון לאחד את הציונות הדתית היו לא מכובדים בעיניי. כך לא מתנהלת מנהיגות שרוצה לנצח בבחירות. אני מתייחס גם לגבי בנט וגם לגבי שאר רסיסי המפלגות. בנט לא הצליח להתגבר על העסקנות ולגלות מנהיגות".

הלילה תקף צה"ל ברצועת עזה בתגובה לארבעה שיגורים שבוצעו לעבר יישובי עוטף עזה, ששניים מהם יורטו על ידי כיפת ברזל. במקביל אותרו בלונים עם חפץ חשוד מחובר אליהם בעיר שדרות.