איש הימין ברוך מרזל ויד ימינו של איתמר בן גביר הגיב היום (חמישי) לחיבור בין נפתלי בנט ושר החינוך הרב רפי פרץ ואמר בשיחה ברדיו צפון 104.5FM כי "הציבור ראה מי ערבב את הכל יחד עם סמוטריץ'". לדבריו, הם חיסלו את הבית היהודי ואת המפד"ל. 

"הם לא חברים שלנו, בסופו של דבר אחרי שבן גביר הוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין וזו הייתה ההחלטה היחידה נגדו ראינו שזו לא הייתה הבעיה", הוסיף מרזל בשיחה עם יוסי מזרחי,  "אנחנו לא נצביע לימין, אנשים שדואגים רק לעצמם ללא ערכים, הרבה מנדטים הולכים לאיבוד ואנשים לא יצביעו". בהמשך אמר: "הם פגעו בשלטון הימין והמסר הוא שהמפלגה היחידה שאסור להצביע לה זו ימינה - הם אנשים שפלים". 

כזכור, יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, תקף הבוקר בחריפות את יו"ר הבית היהודי, רפי פרץ, על רקע החלטתו של פרץ לחבור לבנט, שקד וסמוטריץ', ואמר כי הוא "אדם שקרן שתקע בי סכין בגב". כמו כן, הוא קרא לראשי הציונות הדתית לפרוש מתפקידם, וכינה את התנהגותם "צבועה, מגעילה, שחצנית ופטרונית".

מי הכי אכזב אותך?
"כולם שקרנים, כולם שם רמאים. אני לא האמנתי. תראו, אמרו לי במשך חודשים שבוגדים בי, ואמרתי שיש גבול. בכל זאת, שר חינוך, רב".

אתה חושב שהוא צריך לפרוש?
"לא רק הוא. בואו לא נתמקד באדם שאין לו שום ערך פוליטי. מה עם נפתלי בנט שהתקשר אליי בראש השנה לאחל לי שנה טובה ואמר לי שאנחנו צריכים ללכת ביחד? מה קרה פתאום? הוא אומר שהוא לא יכול ללכת עם איתמר בן גביר בגלל תמונה? אז הורדתי את התמונה. בניגוד אליהם, אצלי מילה זו מילה. הורדתי אותה כי אמרתי לעצמי שאם בזה תלוי גורל העם שלי והילדים שלי אני אוריד את את התמונה. אבל אז הוא המשיך לגדף. אצלו במפלגה יש את סמוטריץ' עם מצעד הבהמות. הוא כן ואני לא? הפוליטיקאים של הציונות הדתית הם ההפך מהחברה של  הציונות הדתית. יש בישיבה של הבן שלי את כל הצבעים והדעות, כולם ביחד".