יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף היום (רביעי) את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בראיון בכנס השנתי לעדכון דירקטורים: "מבחינתי עידן נתניהו תם. עדיף שיפרוש בכבוד מאשר שימשיך לאחוז בקרנות המזבח. אני נפגש ומדבר עם הרבה ליכודניקים. הם אומרים לי כי הליכוד הפך להיות המפלגה של פולחן האישיות. הם בטוחים שנתניהו צריך ללכת למען טובת המפלגה".

ליברמן התייחס לבלוק הימין ואמר: "לנתניהו יש בלוק מבוסס חרדים משיחים שלא שייך לימין. גם ברמה ההיסטורית, שאנחנו הולכים להרצל ,ז'בוטינסקי וטרומפלדור, הם אהבו את המסורת היהודית אבל אף אחד מהם לא שמר שבת ומצוות. לדבר על הבלוק החרדי בתור מה שמייצג את הימין הרוויזיוניסטי זה חילול השם. ראיתי אריה דרעי במוצ"ש בטלוויזיה אתמול שמעתי את גבי אשכנזי, הם מדברים בצורה הכי פתוחה וגלויה. לצערי גנץ נתן לחרדים דף לבן וחתם למטה".

עוד הוסיף יו"ר ישראל ביתנו: "אנחנו רוצים תחבורה ציבורית בשבת ונישואים אזרחיים וכל הדברים שבאמת כל חברה סבירה משווה אליהם. אשתי דוסית, הבת שלי דוסית ואנחנו מסתדרים מצוין 40 שנה - אנחנו מאמייניםבעיקרון חיה ותן לחיות. אני הראשון שאתנגד לפתיחת מרכולים בשבת בבני ברק - אבל למה צריך לסגור באשדוד?".

מיהדות התורה נמסר בתגובה: "ליברמן אינו מהווה גורם בשום קואליציה עתידית, אלא רק ממשיך להתל באזרחי מדינת ישראל. כצפוי, קמפיין הסתה פרועה ושנאה תהומית נגד החרדים והימין, אלו הדברים היחידים שיש לו למכור. מדובר בזגזגן לאומי שהפר עד היום כל הבטחה לבוחריו. זוהי התנהלות ברברית שמטרתה לסכסך בין האוכלוסיות והמגזרים בשל לחץ פוליטי. אזרחי ישראל מואסים באנטיגוניזם שמייצר ליברמן ולא יאפשרו לו להוביל אותנו לבחירות רביעיות על חשבון הציבור".