שר הביטחון ויו״ר ימינה, נפתלי בנט, נשא דברים באירוע השקת קמפיין המפלגה בכפר המכביה: "כל הזמן מפריחים שקרים ושמועות. שנלך עם גנץ ועם זה ועם זה. ברור שנלך לממשלת ימין בראשות נתניהו. בשום מצב לא אכנס לממשלת שמאל אנטי-דתית של גנץ ולפיד שרוצים לפגוע בכל מה שאנחנו מאמינים. אנחנו בלי ריבונות לא נכנסים לממשלה״.

בנט התייחס להקמת השכונה היהודית החדשה בחברון: "כשלפני חודשיים החלטתי, אחרי 22 שנה שלא בנו בית אחד בחברון, לאשר שכונה חדשה בחברון, קיבלתי אזהרות מכאן ועד הודעה חדשה. והבנתי למה קודמיי - רה״מ נתניהו, ליברמן, בוגי - פחדו.
אבל נבחרנו למשול לפי ערכינו. קיבלתי החלטה ואישרתי את השכונה".

כזכור ביום שני בעת כינוס מליאת הכנסת, עלה שר הביטחון לשאת דברים, אולם חברי כחול לבן עזבו אות האולם בהפגנתיות. השר בנט הגיב בחריפות ופתח את דבריו כך: "ראינו מחזה שעוד לא ראיתי, עומד ראש מפלגה שתוקף את שר הביטחון ובורח. בני גנץ ובוגי יעלון בורחים מהמליאה, לאחר שהיו חלק מהכישלון של המנהרות מעזה לישראל, והם בורחים, כמה קל. במשך 50 יום במהלך המבצע, לא ידעתם לטפל במנהרות- אז אתם תטפלו בבלונים? אני קורא לגנץ ובוגי יעלון , אל תברחו. אני נמצא בתפקיד 10 שבועות. אחרי 20 שנה של כשלונות שלכם וגם של אחרים-  נטפל גם בבלונים. בכל הכבוד, קצת ענווה".