יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף הבוקר (שבת) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר באירוע שבתרבות עם רינה מצליח בשוהם כי "כולם נערכים מה יקרה אחרי עזיבתו של נתניהו, אפילו בנט ושקד אומרים שהם ייכנסו רק לממשלת נתניהו, אבל הדבר היחידי שהם חולמים עליו זה איך להקים ממשלה בלעדיו".

הוא הוסיף כי "ראיתי את אורי מקלב שאמר אין בעיה עם כחול לבן. אפשר לשאול את דרעי כמה פעמים הוא ישב עם גבי אשכנזי". מהליכוד נמסר בתגובה: "יצא המרצע מן השק. ליברמן הולך סופית עם השמאל יחד עם גנץ ואחמד טיבי. מי שרוצה ממשלת ימין חזקה צריך להצביע לליכוד"

חבר הכנסת עפר שלח (כחול לבן) התייחס לנושא ואמר באירוע שבתרבות בראשון לציון כי "גם בציבור וגם במערכת הפוליטית מבינים שהטירוף של ימי נתניהו האחרונים אינו יכול להימשך". לדבריו, בלתי אפשרי שראש ממשלה יבלה מחצית מזמנו כנאשם בבית המשפט, בלתי אפשרי להתייחס לתפקידים החשובים ביותר בממשלה כאל כלי משחק פוליטיים ולקעקע מערכות יסוד בישראל רק כדי לשרוד", סיכם, "גוש החסינות של נתניהו הצטמק ביותר מעשרה מנדטים מאפריל לספטמבר, והוא יתפורר וייעלם בבחירות".

בתוך כך, חבר הכנסת עמר בר-לב (העבודה-גשר-מרצ) אמר באירוע שבתרבות בהיכל התרבות בבאר שבע כי "מממשלה עם תמיכה מבחוץ של חלק מהרשימה המשותפת היא לגיטימית לחלוטין". הוא הוסיף בשיחה עם העיתונאי רועי כ"ץ: "אל תשכח שגם יהדות התורה הם לא ציוניים והם נחשבים שותפים לגיטימיים. המדיניות של גנץ שיוצאת נגדם בפומבי לא נכונה כי אם לפחות חלק מהרשימה המשותפת לא תתמוך בו, נתניהו יקים ממשלה״.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה התייחס לקמפיין הליכוד, שטוען שלגנץ אין ממשלה בלי הרשימה המשותפת, ואמר באירוע שבתרבות בבאר שבע: "אני לא יודע אם גנץ והליכוד יצליחו להרכיב ממשלת אחדות לאומית. במידה ולא - אין ספק שאי אפשר לרכיב ממשלה בלי הרשימה המשותפת". 

בהמשך הוא התייחס לאפשרות שימליצו על יו"ר כחול לבן בני גנץ ויתמכו במפלגתו. "אנחנו רוצים למנוע מנתניהו להמשיך לכהן בתפקידו. אבל, זה מחייב גם את כחול לבן להגיד מה הוא המצע האמיתי שלהם, אני עדיין לא יודע מה המצע שלהם", הסביר, "אם זה בכיוון של שלום, דמוקרטיה, וקירוב בין ערבים ויהודים - אז נחשוב בכובד ראש. אם זה לתמוך בסיפוח חד צדדי - אנחנו לא נמליץ ולא נתמוך. אנחנו צריכים לשמוע מהם יום אחרי הבחירות". עודה נשאל באיזה תפקיד שר הוא יהיה מעוניין, במידה ותקום ממשלה שהוא יהיה חבר בה: "אהיה שר תרבות יותר טוב ממירי רגב, אני קראתי צ'כוב".