הולכים על גנץ: במפלגת העבודה־גשר־מרצ מודאגים מהמגמה של כחול לבן “לשתות” קולות מהגוש על חשבונם - ותוקפים בחריפות את “קמפיין המפלגה הגדולה” שמוביל יו”ר כחול לבן בני גנץ.

ח”כ עמיר פרץ, יו”ר העבודה־גשר־מרצ, אמר אתמול בישיבת הסיעה: “מצג השווא שנקרא ‘המפלגה הגדולה’ נכשל. מול גוש החסינות של נתניהו עלינו להקים את גוש התקווה. מול בלוק השנאה וההסתה של הימין אנחנו נקים את גוש השלום והצדק החברתי”.

“שיהיה ברור: אין זה משנה כמה מנדטים יהיו לכחול לבן יותר מהליכוד, כי המנדטים שלנו, של העבודה־גשר־מרצ, יהיו בכל מקרה חלק מרכזי בגוש שיחליף את נתניהו ואת המדיניות של נתניהו”, הוסיף. 

יו
יו


לדבריו, המרכז־שמאל חייב לגדול במנדטים אל מול גוש ה־55, שהצהיר שוב על נאמנות לנתניהו במקום לבוחריו. “כדי לנצח, בני גנץ חייב ליצור שותפות אסטרטגית אמיתית עם המפלגות בבלוק. אין כל בעיה שתוקם ממשלה בתמיכת המפלגות הערביות”, אמר. אתמול אמר פרץ בראיון לרדיו צפון: “שיקמתי את מפלגת העבודה כמו רכב אחרי טוטאלוס". יו"ר העבודה-גשר-מרצ הוסיף כי הוא “מקווה שנהפוך למפלגה גדולה שתשפיע על קווי היסוד של הממשלה”.

ח”כ ניצן הורוביץ, יו”ר מרצ, הוסיף אף הוא: “בסבב בחירות שלישי כולם כבר מבינים – אין משמעות לגודל המפלגה, רק לגודל הגוש. הפעם מצביעים למפלגה המייצגת את הערכים שלכם בצורה הטובה ביותר”.

“אנחנו נמליץ על גנץ לראשות הממשלה, אבל אנחנו רוצים להיות אלו שיושבים לצדו בממשלה ולא מפלגות הימין והימין הקיצוני. כאשר העבודה־גשר־מרצ, יחד עם כחול לבן, תהיה גרעין הממשלה, לא נפסול אף אחד מלהצטרף, כל עוד קווי היסוד החברתיים והמדיניים שלנו יישמרו. מי שפוסל ערבים, חרדים או כל שותף אחר, טועה טעות ערכית ושגיאה פוליטית”, אמר.