ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה הערב (שלישי) ליריבו הפוליטי בני גנץ, והזמין אותו לקיים עימות טלוויזיוני ביניהם לפני הבחירות הקרובות, כך במסגרת ראיון שהעניק נתניהו לערוץ 20. גנץ מצידו עקץ בטוויטר: "נבהלת מכך שיש תאריך לעימות שלך מול עדי התביעה אז אתה מייצר ספין?"

"אני מוכן לבוא הנה או במקום אחר, בני גנץ תקשיב, אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני. בוא. נבחר מישהו, או שאתה תביא מישהו ואני מישהו, נעשה עימות טלוויזיוני, נדבר מול הציבור. אין לי טלפרומפטרים, נגיד את הדברים האמיתיים. מה עשינו ומה נעשה למען מדינת ישראל. אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני, אהלן וסהלן", כך לפי קריאתו של נתניהו. 

עוד הוסיף בעקיצה לגנץ: "נעשה כמה עימותים, כמו בארה"ב - עימות אחד על הצד המדיני, עימות על הצד הבטחוני, עימות על הצד הכלכלי, שלושה עימותים טלוויזיוניים. רק בלי אוזניות. בסדר? בלי אוזניות".

בהקשר לפרשת הרפז, תהה נתניהו "למה לא נותנים את התמלילים וחומרי החקירה על פרשת הרפז? אם אין מה להסתיר תוציאו את זה החוצה. אני חושב שחשוב לעשות את זה לפני הבחירות, ממש עכשיו כדי לראות מה יש שם כדי לראות אם זה משפיע על מה שמתרחש היום". עוד הוסיף: "אם יש שם סודות צבאיים - להוציא. אם יש שם נושאים של צנעת הפרט ודברים משפחתיים - להוציא". 

עוד מדבריו של ראש הממשלה בנושא: "יש שם 16 שיחות לפחות שהגיע הזמן ומגיע לציבור לראות את זה. היום אמר שר המשפטים אוחנה שהוא דורש ומבקש להוציא את זה, הליכוד יגיש מחר עתירה רשמית להוציא ולפרסם את החומר. אני לא מבין מה יש להסתיר כאן". עוד הוסיף נתניהו כי "כחול לבן לכאורה דוגלת בטוהר המידות ובשקיפות, תצטרפו אלינו בדרישה להסיר את צו איסור הפרסום, שגבי אשכנזי יגיד שהוא דורש וכן היועמ"ש. מה יש להם להסתיר?".

בתוך כך, גורם בכחול לבן מסר כי "זהו ניסיון עלוב של נתניהו להסיח את דעת הקהל מהמשפט. נתניהו יתייצב בבית המשפט ב-17 למרץ, ואנחנו נמשיך מכאן", טרם פורסמה תגובה רשמית מטעם המפלגה. גם יו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, הגיב לעימות בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "ביבי, שמחתי לשמוע סוף סוף שאתה מוכן לקיים עימות. אני קורא לך לעימות מולי לפני ה- 2 במרץ, בכל מקום ובכל שעה שתבחר".

 
חבר הכנסת מיקי זהר ממפלגת הליכוד הגיב בחשבון הטוויטר שלו לקריאה לעימות: "‏שמח שראש הממשלה קיבל את עצתי והזמין את בני גנץ לעימות.בעידן שלנו מגיע לציבור לשמוע בלייב את האנשים שמבקשים את אמונו לתפקיד הרגיש ביותר שיש, הנהגת מדינת ישראל. אין לי ספק שאחרי שאזרחי ישראל יצפו באירוע החשוב הזה, בע״ה הם יווכחו בעליונותו המובהקת של נתניהו".