בראיון מיוחד לג'רוזלם פוסט, כשבוע וחצי לפני הבחירות, הביע הבוקר (שישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו אמון בכך שתכנית השלום של ממשל טראמפ תצא לפועל. עם זאת, הוא ציין כי מה שיכול לעצור את יישום התכנית הוא הפסד של מפלגתו בבחירות. 

"נקדם את התכנית הזו לאחר שייעשה תהליך המיפוי, וזה לא ייקח הרבה זמן אם אבחר מחדש", אמר נתניהו, שהוסיף: "כל ממשל, דמוקרטי או רפובליקני, יצטרך לעבוד על בסיס המציאות החדשה. הם יצטרכו לקחת את המצב החדש בחשבון. אני בטוח שהממשל הבא, יהיה אשר יהיה, יצטרך לקחת בחשבון את העובדה שיש תכנית חדשה". 

נתניהו לא מוטרד מאף אחד מהמועמדים הדמוקרטים, ומסביר כי "אעבוד מצוין עם הדמוקרטים וגם עם הרפובליקנים". עם זאת, הוא הביע דאגה מכך שכחול לבן תנצח בבחירות הקרובות: "אם תהיה ממשלה ישראלית שתהיה חלשה מול איראן, כמו שלפיד וגנץ היו, נהיה ללא ספק בצרה. כל עוד אני ראש הממשלה, לאיראן לא יהיה נשק גרעיני". 

בני גנץ.
בני גנץ.

"גנץ לא יכול להקים ממשלה בלי התמיכה של איימן עודה, אחמד טיבי והרשימה המשותפת", המשיך ראש הממשלה. "אלו הנתונים. עם העבודה וישראל ביתנו, יש לו בין 50 ל-52 מנדטים. אם הליכוד לא תנצח, יהיו בחירות רביעיות או ממשלת שמאל שיוביל גנץ, בתמיכת אחמד טיבי והרשימה המשותפת". 

כשנשאל כיצד יוכל לנהל את הממשלה תוך כדי משפטו, אמר: "מה שאני עושה בשעה - היריבים שלי לא יכולים לעשות בשנה, מכיוון שהם חסרי יכולת. הוכחתי את זה ב-10 השנים האחרונות, ישראל היא מעצמה עולמית. אנחנו מדורגים בתור המעצמה השמינית בעולם. זה לא משהו שקרה לבד. זה קרה למרות ציד המכשפות האבסורדי שעברתי בשלוש השנים האחרונות. במקום לעבוד 16 שעות ביממה, אעבוד 15 שעות". 

בהתייחס לאפשרות החזרתו של המרגל ג'ונתן פולארד, אמר רה"מ: "הגשנו בקשה, זה דבר טוב מאוד שהוא שוחרר מהכלא. הוא גר עכשיו בניו יורק, וברור שאנחנו רוצים לראות אותו חוזר לישראל. אנחנו עובדים על זה, אבל אני לא יכול לדבר בשם הממשל האמריקאי, שעשה רבות למען ישראל. אני מקווה שיאפשרו לו להגיע לארץ, אבל יש הליכים משפטיים בארה"ב".