שמונה ימים לבחירות, וראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בשרשרת הראיונות לכלי התקשורת. הבוקר (ראשון) הוא שוחח עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, והתייחס לשורה של נושאים, בהם עבירת הצנזורה של יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, נגיף הקורונה שהגיע לישראל וגם לאנטנה של חיזבאללה שמשתלטת על שידורי התחנה בצפון.

לגבי הקורונה אמר נתניהו, כי "בריאות הציבור קודמת לכל דבר אחר, אנחנו נוהגים ללא היסוס. המטרה העליונה היא לשמור על בריאותם של אזרחי מדינת ישראל כמו על ביטחונם.

לגבי חשיפתו של ליברמן אמש, על הביקור של ראש המוסד ומפקד פיקוד דרום בקטאר, אמר ראש הממשלה כי "ליברמן מוכן לפגוע בביטחון ישראל ולעשות הכל כדי להוריד את הליכוד מהשלטון. הוא הולך עם גנץ לממשלה שתלויה באחמד טיבי". לדבריו, "ליברמן לא בקיא בפרטים ופוגע בזדון ומפר צו איסור הפרסום. הם מנסים עדיין להסתיר, ללא הצלחה, שהם הולכים להקים ממשלה רק בתמיכת אחמד טיבי והרשימה המשותפת".

בתגובה כתב ליברמן בפייסבוק כי "מעולם לא הייתה דמות פוליטית שהדליפה ידיעות ביטחוניות לצרכים פוליטיים יותר מנתניהו. ממסמך שטאובר, דרך המצגת במהלך ישיבת הקבינט, תוך כדי מבצע צוק איתן, ועד לביטול בפועל של מדיניות העמימות שהייתה מקובלת מאז קום המדינה. במקרה ביקור ראש המוסד בקטאר השימוש בצנזורה הוא שימוש ציני ופוליטי, שנועד להסתיר את הכניעה לטרור והרצון לקנות שקט עד הבחירות, תוך כדי הפקרת ביטחונם של תושבי הדרום לטווח ארוך ואזרחינו וחיילנו הנמצאים בשבי של חמאס. אצל נתניהו הכל פוליטיקה, והביטחון הוא אמצעי לצרכיו האישיים".

על ההחלטה לפתוח בחקירה פלילית בפרשת "הממד החמישי", שבראשה עמד בני גנץ, אמר נתניהו כי "כחול לבן זו מפלגה של מצג שווא והם שוקעים עד הצוואר בפרשת שוחד. הם תומכים בשחיתות מה שהתגלה במימד החמישי חסר תקדים". על גנץ אמר כי "אין לו דרך אחרת להקים ממשל. הוא פסול על שחיתות. בני גנץ וחברו לסיעה רם בן ברק הקימו חברה שהוליכה שולל את הציבור בישראל בלי מכרז מהמשטרה ומהמפכ"ל הקודם רוני אלשיך, קיבלו מכרז ב-50 מיליון שקלים על חברה שאין לה מוטב ואין לה לקוחות".

"הם קיבלו בינה מלאכותית שחשובה לביטחון ישראל ושילשלו 4 מיליון שקלים לקבל משכורות עתק של שניהם. שישה חודשים הפרקליטות לא הייתה מוכנה לחקור את הפרשה עד שנכנס פרקליט המדינה החדש. אבל אצלי תוך שעה הם הגישו כתב אישום שהייתי במעמד היסטורי עם נשיא ארצות הברית".

נתניהו נשאל על העובדה שגנץ היה רמטכ"ל וענה: "אז מה עם גנץ היה רמטכ"ל? גם אהוד ברק היה רמטכ"ל וראש הממשלה הכי גרוע במדינת ישראל".

ראש הממשלה נשאל על האנטנה של חיזבאללה, שהוצבה לפני כשנה מעבר לגבול על מנת להעביר מסרי תעמולה אגרסיביים נגד ישראל. "טוב שאתה מפנה את תשומת לבי. בדרך לחמ"ל הבריאות אני עובר דרך הקריה כדי לדבר עם הצמרת הביטחונית שלנו לא הכרתי את זה, אני מטפל במיליון דברים, אבל זה בהחלט לא דבר שולי ואני מודה לך על הדבר הזה".