חברת פייסבוק הודתה אמש (חמישי), בתשובה שהגישה לשופט ניל הנדל, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, כי היא הפחיתה במכוון את כמות נתוני החשיפה בדף הפייסבוק של יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר

במהלך השבוע האחרון, הבחינו בעוצמה יהודית כי נתוני החשיפה בחשבון הפייסבוק של עו"ד איתמר בן גביר הולכים ופוחתים. מבדיקה שנערכה יחד עם איש מקצוע המומחה לרשתות חברתיות, עלה כי המידע אכן נכון. 

בעקבות כך, עתרה המפלגה לוועדת הבחירות, בדרישה להורות לפייסבוק לחשוף אם היא אכן מפחיתה את כמות החשיפה של הדף בפועל לאנשים. בתשובה שהגישה פייסבוק לועדת הבחירות, מודה הרשת החברתית כי היא אכן מפחיתה את כמות החשיפה בדף של בן גביר, ותולה זאת בפרסומים שפרסם בן גביר בעבר בהם מוזכרים ומופיעים הרב כהנא ובנצי גופשטיין, כאשר איזכורם מהווה לטענת פייסבוק "הפרה של כללי השימוש" ברשת החברתית. 

בן גביר מסר בתגובה לדברים: "בפייסבוק יכולים להמשיך לספר לנו סיפורים, כאשר ברור שהם חוששים מדבר אחד: כניסה של עוצמה יהודית לכנסת תביא להקמת ממשלת ימין חזקה שתיישם מדיניות ימין לא רק בדיבורים אלא גם במעשים. אני מקווה שהשופט הנדל יעשה צדק ויורה לפייסבוק לחדול מההתערבות הבוטה שלה בבחירות, וככל שזה לא יקרה נשקול ערעור לבית המשפט העליון".