מאיימים על ראש הממשלה: גורמים בכירים במפלגת ישראל ביתנו הגיבו לפרסום לפיו במפלגת "הליכוד" דורשים לפתוח בחקירה פלילית נגד יו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן: "השלב הראשון והחשוב יהיה להעביר חוק הפוסל את המועמד המואשם בפלילים להרכיב ממשלה". עוד אמרו הגורמים כי הם נחושים בדעתם וכי "נתניהו צריך לסיים את הקריירה הפוליטית שלו".

בתוך כך, במהדורת "חדשות 12" צוטט אביגדור ליברמן בשיחות סגורות: "זאת המנה הראשונה, עכשיו נמתין בשקט, ניתן לדברים להתקדם. דבר אחד ברור: לא נאפשר לנתניהו ללכת לבחירות רביעיות. המטרה שלנו היא להקים ממשלה כמה שיותר מהר ולשלוח את נתניהו לפנסיה".

מוקדם יותר פורסם כי מפלגת הליכוד העבירה פניה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית כנגד ח״כ אביגדור ליברמן בשל מעורבותו לכאורה בפרשת ״ישראל ביתנו״, כפי שעולה מעדויות שנשמעו במהלך המשפט המתנהל בנדון. עוד דורש הליכוד לבדוק ובמידת הצורך לחקור את נסיבות פגישתם של שני בניו של ח״כ ליברמן עם היזם משה ישעיהו במוסקבה, אשר לאחריה הסיר משרד הביטחון בראשות השר דאז ליברמן את התנגדותו לשינוי יעוד הקרקע שבבעלותו של מר ישעיהו, משטח המוגדר כשטח אש לשטח שניתן לבנות בו. הליכוד דורש לבדוק לאלתר האם קיים קשר בין הפגישה ובין הסרת ההתנגדות לעיל.