ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) שוחח הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, על רקע החלטתה של חברתו למפלגה לשעבר, ח"כ אורלי לוי-אבקסיס, שלא לתמוך בהקמת ממשלת מיעוט. "אתם בוודאי תעשו עבודה מצוינת בנושא, ואתם לא צריכים אותי. מעשיה מדברים בעד עצמם, והיא כבר לא חברה בישראל ביתנו", אמר פורר.

בהמשך נשאל מה מפלגתו רוצה, וענה: "אנחנו רוצים להגשים את האג'נדה שלנו, ואת מה שהבטחנו לבוחרים שלנו. לפני שאנחנו הולכים לנשיא הצבנו חמישה תנאים שאנחנו חושבים שהם אלמנטריים כתנאי סף לפתיחת משא ומתן: קביעת הכנסה מינימלית לקשיש בגובה 70 אחוז משכר מינימום, מתן אפשרות לנישואים אזרחיים, העברת הסמכויות לרשויות המקומיות בכל מה שקשור לפתיחת עסקים בשבת ותחבורה ציבורית בשבת, חוק גיור חדש שיאפשר לרבני עיר לגייר, ועוד נושאים נוספים. מי שרוצה אותנו ואת המנדטים שלנו צריך לדבר איתנו על זה". 

"כשמישהו רוצה ללכת לנשיא ולקבל ממנו את המנדט הוא חייב להגיע עם רשימת ממליצים, ואנחנו באמת מוכנים לדבר עם כולם, אבל לצערי יש צד אחד שמסרב לדבר איתנו כבר מאז חודש ספטמבר. הפעם הם נתנו תשובה שאולי עדיף שלא היו נותנים תשובה בכלל כי זה היה משאיר איזה כיון. השאלה היא מה תהיה האג'נדה של הממשלה הבאה, ואני לא מתכוון לספק מודיעין או כדורי הרגעה לאף אחד, בטח לא לראש הממשלה", המשיך פורר. 

עוד הוסיף: "אני רוצה להסתכל במראה ולהגיד שאנחנו פעלנו בכדי שתקום ממשלה טובה וליברלית, טובה למדינה, וכל שאר הדברים לא מעניינים. ראיתי את נתניהו יחד עם החרדים והרשימה הערבית המשותפת דוחים את הצעת החוק שלי שהייתה נותנת העדפה לאנשים ששירותו שירות צבאי או לאומי בשירות המדינה. אני ראיתי את נתניהו מצביע שלוש פעמים בעד תוכנית ההתנתקות, הטפות המוסר, וזעקות הקוזאק הנגזל לא מטרידות אותי. מה שמטריד אותי זה איך להגשים את כל ההבטחות שלי לבוחרים שלי. את ההמלצה לנשיא ישמע ראשון הנשיא ונישאר מחויבים לבוחרים שלנו. נשמח לדבר אחרי".