ח"כ עפר שלח (כחול לבן) התראיין הבוקר (ראשון) לכאן ב', ותקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על רקע המתווה שהציע אמש, בראיונות שהעניק לערוצי הטלוויזיה, להקמת ממשלת אחדות. שלח התייחס לאמירתו של נתניהו, לפיו הצדדים כבר הסכימו על המתווה בהודעות סמס וחסרה רק חתימה רשמית, ואמר: "איש לא מאמין לבנימין נתניהו, לא בווטסאפ ולא בכלום".

"כל תכלית ההופעה של נתניהו הייתה למנוע את מה שאנחנו הולכים לעשות השבוע - להחליף יו"ר כנסת, להקים ועדות ולהתחיל את עבודת הכנסת. כל מה שראית אתמול זה אדם שמרגיש שתוצאות הבחירות קבעו שהשליטה בכנסת תהיה לא של הגוש שלו, ולכן רוצה לסגור הכל. הוא אומר 'חייבים אחדות, אבל אם תבחרו יו"ר אז לא תהיה אחדות'. זו תמצית מופע הרמייה שראינו", הוסיף שלח.

שלח התייחס לאחד מסעיפי המתווה, לפיו המשרדים הבכירים יתחלקו בין המפלגות ברוטציה, ואמר: "הוא הציע שהתפקידים יחולקו חצי-חצי. שר האוצר שייכנס באחד המשברים החמורים שהיו לנו בקושי יחמם את כסאו וכבר יתחלף. מה, תפקידי האוצר והביטחון זה כיבוד שמחלקים חצי-חצי כדי שהילדים יהיו מרוצים?".

כשנשאל האם כל ארבעת חברי "הקוקפיט" של כחול לבן היו חותמים על עמדותיו, ענה שלח: "ההודעה של גנץ הייתה ברורה, גם הדברים של בוגי. אם יש לנתניהו כוונה לפלג את כחול לבן - גם הדבר הזה לא יעלה בידו".