בצל ההתקדמות במשא ומתן בין הליכוד לחוסן לישראל, קיבל יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן, הודעה כי הוא יישאר בתפקידו, זאת לאחר שבחוסן לישראל דרשו את תיק הבריאות. נזכיר כי ביום שישי האחרון טענו הגורמים בסביבתו כי מתנהלת מתקפה מתוזמנת נגדו בכוונה להדיחו. לטענתם, מי שעמדו מאחורי המתקפה הם גורמים פוליטיים וגורמים מהמערכת הבריאות שפעלו נגדו בשיתוף פעולה.

סעיף נוסף שהושגה בו התקדמות משמעותית היא זהות יו"ר הכנסת, כאשר גורם בכיר בכחול לבן אישר כי הושגה הסכמה לכך שאדלשטיין לא ישוב לכהן כיו"ר הכנסת. בין השמות שעולים בליכוד הם השרים יובל שטייניץ, יריב לוין וגילה גמליאל. נתניהו מעדיף את לוין שנחשב למקורב מאוד, אך הוא אינו רוצה את התפקיד. בקשר לשטייניץ ישנה התנגדות לא פוליטית.

בקבוצות שונות של הליכוד ישנו זעם רב על ההחלטה שאדלשטיין לא יחזור לכהן כיו"ר הכנסת, תפקיד ממנו התפטר בשבוע שעבר. גורמים בסביבת ראש הממשלה מדברים על הענקת תיק החינוך ליו"ר הכנסת לשעבר, אך טרם ידוע מה דעתו בנושא. כמו כן, הוחלט עוד כי גנץ יכהן בשנה וחצי הראשונות כשר הביטחון, וכשיתמנה לראש ממשלה - יוחלף על ידי אשכנזי, שצפוי לקבל את משרד החוץ. כ"ץ צפוי להיכנס למשרד האוצר במקום כחלון. 

חלוקת התיקים המסתמנת בין הגושים: כחול לבן תקבל את תיקי הביטחון, החוץ, המשפטים, הכלכלה, התקשורת, החקלאות, התרבות, עבודה ורווחה, עליה וקליטה, התיירות, מיעוטים ותפוצות, מדע וחלל, המשרד לעניינים אסטרטגיים והמשרד לשיוויון חברתי. 

הליכוד והימין יקבלו את תיקי האוצר, הפנים, המודיעין, הגנת הסביבה, ביטחון הפנים, אנרגיה, דתות, בריאות, בינוי ושיכון, שיתוף פעולה אזורי, חינוך, נגב וגליל וירושלים - לצד יו"ר הכנסת.

בתוך כך, ב"ימינה" זועמים על נתניהו, וטוענים כי הוא מתנהג בחוסר הגינות כלפי המפלגה. לדבריהם, בעוד שהחרדים נשארו עם מה שהיה להם קודם,  לימינה הוצע תיק החינוך עבור בנט שלא מעוניין בו. הם דורשים שלושה תיקים, בהם תיק האוצר לבנט. בליכוד כבר יש דיבור על כך שימינה לא תכנס לקואליציה.