חבר הכנסת עפר שלח (יש עתיד) העריך הבוקר (ראשון) בשיחה עם 103FM כי "תוקם ממשלה כי אחרי הכניעה המוחלטת של גנץ, והעובדה שפתח את המשא ומתן של עם נתניהו מהנקודה שהוא ייתן לו מה שרוצה, ועכשיו זה רק שאלה של רחמיו של נתניהו ורצונו לתת לכחול לבן דברים". הוא העריך כי "מהשלב הזה אין דרך חזרה".

חבר הכנסת שיתף את גולן יוכפז וענת דוידוב בפגישה האחרונה שקיים עם גנץ ואמר: "ישבתי איתו 36 שעות לפני שהוא החליט את ההחלטה האומללה שלו, והסברתי איך ייראו חיי היום יום של הממשלה הזאת". לדבריו, כחול לבן בתוך הממשלה הזאת תהיה זנב שייכשכשו בו. "הדבר היחיד שיהיה לו זה יותר כיסאות מישבנים לשבת עליהם", תקף את יו"ר חוסן לישראל.

בהמשך דבריו התייחס לדיוני וועדת הקורונה בראשה הוא עומד: "מהיום שהוועדה הזאת קמה היא מנהלת שניים או שלושה דיונים ביום, אנחנו מתייחסים לזה מאוד ברצינות". שלח הוסיף: "כשבודקים את המדינות שמצליחות במאבק בקורונה, יש שם מערכת שלמה של מידע והנגשה לציבור. מה שאנחנו מקבלים זה כל יום סדרות של הדלפות מדיונים בסביבתו של ראש הממשלה". הוא אמר עוד כי "טובי יועצי התקשורת במדינת ישראל היו צריכים לשבת ולהירתם לעניין הזה". לדבריו, אין רמטכ"ל ואין מטכ"ל למלחמה הזאת.

שר הביטחון, נפתלי בנט, התראיין הבוקר (ראשון) לכאן ב', והתייחס למשא ומתן הקואליציוני, ולאפשרות שמפלגת ימינה תישאר מחוץ לממשלת נתניהו החמישית.

"אמרתי לראש הממשלה שהוא צריך להחליט מה צביון הממשלה, מה קווי היסוד, לאן זה נע, האם תיק המשפטים יהיה במחנה הלאומי או במחנה השני. אבי ניסנקורן הוא איש טוב אבל הוא חושב הפוך מאיתנו, באתי לפוליטיקה כדי לקדם את העמדות שלי. אני לא נולדתי שר ולא יקרה כלום אם אני לא אהיה", אמר בנט.

"אנחנו תמיד פועלים נגד שחיתות, אבל יש לנו שורה של עמדות. אני לא רוצה לראות בארבע השנים הבאות מינויים של שופטים אקטיביסטיים, שאני מאוד מתנגד לזה. ברגע שהשר הוא ניסנקורן אז המינויים ילכו לכיוון האהרון-ברקי, זה לגיטימי אבל אני מתנגד לזה בכל מאודי", הוסיף.

"צריך לראות את הממשלה ולקבל החלטה. עם ישראל ישרוד בלי נפתלי בנט כשר. ברור שזה לא מה שאני רוצה, אבל ראש הממשלה יקבע אם נהיה בממשלה וגוש הימין יישאר או שלא. זה תלוי בו", סיים בנט את דבריו.