ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פנה הערב (מוצ״ש) ללשכתו של יו״ר הכנסת ומנהיג כחול לבן, בני גנץ, כדי לקיים עוד הערב פגישה ביניהם במעון רה״מ, ובין צוותי המשא ומתן - כך נמסר מפי גורמים בליכוד. בנוסף נמסר כי הפנייה התבצעה "מתוך רצון טוב ואחריות לאומית להקמת ממשלת אחדות בהקדם האפשרי".

מפלגת כחול לבן מסרה כי לא תנהל את המגעים להקמת ממשלה באמצעי התקשורת, זאת בתגובה לקריאת נתניהו לגנץ להיפגש הערב להמשך המשא ומתן. במפלגה ציינו כי יפעלו בערוצים רשמיים בלבד. "נמשיך במאמצים להקים ממשלת חירום ואחדות שתטפל במשבר הקורונה על השלכותיו הרפואיות, הכלכליות והחברתיות, תשמור על שלטון החוק ותמנע בחירות רביעיות", אמרו.

מוקדם יותר, התראיין במהדורת החדשות של ערוץ 12 רונן צור, יועץ התקשורת האישי של גנץ ונציג בצוות המו״מ של כחול לבן לשיחות הקואליציוניות, ואמר כי ואמר כי ״מבחינתנו הכל מוכן ואפשר לחתום על הסכם עוד הערב. ביום שני כבר היו סיכומים בין שתי המפלגות, ואז הצד השני קיבל החלטה לסגת, כנראה בגלל שיקולים כאלה ואחרים. כל אחד נתן וקיבל בהתאם למה שהיה חשוב לו״.

כזכור, אמש דווח כי הצוותים של הליכוד וכחול לבן נפגשו שוב במהלך הערב של יום חמישי, במטרה לקדם את הקמת הממשלה. נכון לעכשיו, המחלוקת שעומדת על הפרק בין שתי המפלגות, סובבת סביב אופן בחירת שופטי בית המשפט העליון. בליכוד ובימין מתנגדים בתוקף למה שהם מגדירים "ויתור על המהפכה שהימין קידם בשנים האחרונות", כאשר בכחול לבן הבהירו כי זה נושא שהם לא מוכנים להתפשר בו.

המנדט להקמת הממשלה נמצא כרגע אצל גנץ, והוא אמור לפוג ביום שני בערב. אמש דווח כי שתי המפלגות שוקלות להגיש לנשיא המדינה, ראובן ריבלין, בקשה משותפת להארכת המנדט להקמת ממשלה, בהנחה שלא יגיעו להסכם חתום בזמן שנותר להם.