אנשי מחאת הדגלים השחורים הפגינו היום (שבת) מחוץ לביתו של ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן), בקריאה לעצור את ההסכם המתגבש להקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו. בהמשך יפגינו המוחים גם מול ביתו של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, בראש העין.

כמה מראשי המחאה זומנו בידי המשטרה לחקירה בשל הקמת רעש וחניה במקום אסור. מראשי המחאה נמסר: מתחילת המחאה אנו עדים לניסיונות חוזרים של ניסיון לדיכוי המחאה. כעת משטרת ישראל מזמינה מפגינים לחקירות על כך שהם מקיימים הפגנות. משטרת ישראל טוענת שקיום הפגנה במדינת ישראל היא עילה לחקירה. המפגינים יגידו בחקירה: אנו מתנגדים להקמת ממשלה בראשות נאשם בפלילים שתרסק את מה שנותר משלטון החוק במדינת ישראל. למרות הניסיונות של הממשל לדכא את המחאה נמשיך להפגין - קוראים לציבור להגיע מחר ב19:30 לכיכר הבימה בת״א״.

שקמה שורצמן, מראשי מחאת הדגלים השחורים, אמרה: "ממשלה שבה לנאשם בפלילים יש וטו על קביעת החוקרים, התובעים והשופטים איננה ממשלת אחדות או חירום- היא ממשלת שחיתות והרס הדמוקרטיה. עדיין לא תמה השעה ואפשר לחשב מסלול מחדש כשהיעד הוא הצלת הדמוקרטיה הישראלית".

כזכור, אלפים השתתפו שלשום במחאת "הדגלים השחורים" בכיכר הבימה בתל אביב, במחאה על המשך המגעים בין מפלגות הליכוד וכחול לבן, במאמצים להקמת ממשלת אחדות בישראל. רבים מהמפגינים הגיעו כשהם לבושים בחולצות שחורות והחזיקו בידיהם דגלים שחורים.

בין השלטים שנראו בהפגנה היו: "לא מאמינים לכם יותר", "מצילים את המדינה – נלחמים בשחיתות", "נאשם בשוחד לא יהיה ראש ממשלה", "אין לי ארץ אחרת" ו"סיפוח – הרס הדמוקרטיה".