יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין (הליכוד), התייחס היום (רביעי) בפוסט בפייסבוק למינויו הצפוי לשר הבריאות, וכתב כי "הגיע הזמן לאתגר הבא - בחרתי לקבל על עצמי את תפקיד שר הבריאות. נשקיע יותר במערכת הבריאות שלנו, ואני משוכנע בכל ליבי שההשקעה הזאת תשתלם".

"אמא שלי תמיד אמרה לי: העיקר הבריאות, והיא צדקה, בריאות היא הבסיס. בלי זה – אין כלום", כתב אדלשטיין בפתח דבריו. "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת. משבר הקורונה עצר את שגרת החיים והבהיר לכולנו באופן חד משמעי: הגיע הזמן להשקיע יותר במערכת הבריאות של ישראל. להשקיע יותר בבתי החולים, להשקיע יותר בציוד, ומעל הכל להשקיע יותר בצוותי הרפואה – למען כולנו, כי העיקר הבריאות".

"אני מסכם שבע שנים כיושב-ראש הכנסת, בהן הופקדתי על ניהולו של בית המחוקקים, עמדתי בתוקף על עצמאותה של הכנסת ועל זכותה שלא להירמס על ידי הרשות השופטת, הרחבתי את שיתופי הפעולה הבינלאומיים, פעלתי לייעול ושיפור כלל אגפי הכנסת, נלחמתי על שילובם של בעלי מוגבלויות, על נגישות ועל שמירה על איכות הסביבה", הוסיף חבר הכנסת מהליכוד.
 
את דבריו חתם באומרו כי "כעת, הגיע הזמן לאתגר הבא - בחרתי לקבל על עצמי את תפקיד שר הבריאות. מיד עם הקמת הממשלה, אני מצפה להתחיל את עבודתי למען כלל הציבור. יחד עם צוות המשרד ואנשי הרפואה המדהימים שלנו, שעושים בשגרה ובחירום את הכל למען בריאות הציבור - נשקיע יותר במערכת הבריאות שלנו, ואני משוכנע בכל ליבי שההשקעה הזאת תשתלם".