שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן התראיין הלילה (ראשון) ליעקב אייכלר בתוכנית "כאן הלילה" בכאן רשת ב, והתייחס ליציאה משגרת הקורונה, נושא עליו היה אמון בתפקידו הקודם כשר הבריאות: "אנחנו מתפללים שזהו הסיום של הקורונה, למרות אף אחד לא בטוח. השבוע-שבועיים הקרובים יגידו הכל. ברגע שהמקומות פתוחים כל הזמן נראה מה התגובות. נכון לעכשיו הכל בסדר, צריך להתפלל שימשיך ככה". 

מה לגבי בתי כנסת? 
"אני מקווה שממש בימים הקרובים זה יסודר".

יש רושם שהייתה כאן בהלת יתר, האם זה נכון?
"גם אני חשבתי ככה, ברגע שהמנכ"ל שלי אמר שהוא חושש מעשרת אלפים מתים אני צעקתי שאני חולק על זה בישיבת הממשלה. רה"מ קיבל את ההחלטות ונענה לפחדים של המנכ"ל. בסך הכל המצב מצוין".

יש כאלה שלא משווים לארה"ב ואירופה אלא למדינות האזור
"אני מציע לא להשוות באופן כללי כי אפשר להבין באמת את הנתונים".

בנוגע לטענות שהוא יעזור לציבור החרדי במשרד השיכון והבינוי אמר: "אני לא מתבייש לעזור לציבור בחרדי, היה כאן עוול של שנים, והציבור החרדי לא קיבל מענה לדירות. אני אדאג לציבור הכללי וגם לציבור החרדי. יש לי מחשבות, אין לי תוכניות, אני בסך הכל שעה במשרד. אני אתחיל לעבוד באופן מיידי ולחפש את הפתרונות לעזור לכולם. אין שום בושה שאני אעזור למגזר החרדי ואני מתכוון לעשות את זה".

משה כחלון קיבל את כל ארגז הכלים, ומחירי הדירות עלו בתקופתו. איך תתמודד עם זה?
"תנסו אותי, תראו תוכנוית שאני אביא ואני מקווה שאביא פתרון".

יש מנכ"ל?
"יש לי מנכ"ל קוראים לו יאיר פינס הוא היה שנתיים מנכ"ל מנהל מקרקעי ישראל ובעבר היה באגף תקציבים, בחור חרוץ ומכיר את החומר". 

הוא אחד האוהדים למחיר למשתכן. הפרויקט ימשיך?
"לא בטוח, בוא נראה. אני רוצה שלכל זוג צעיר יהיה דירה".