לאחר שיגעון הקראנץ' פיסטוק: עם תחילת הקיץ, חברת נסטלה משיקה את הטעם החדש שינסה לשחזר את הצלחת גלידת הקראנץ' פיסטוק: הקראנץ' קורנפלקס. הגלידה החדשה הינה בטעם קורנפלקס, בציפוי שוקולד לבן ועם ליבת קורנפלקס. היא נבחרה באמצעות קהילת הפייסבוק "רעבים ברעבך", המונה כמעט חצי מיליון גולשים. 

מאה שקל לארטיק? זו הסיבה לסערה ברשתות החברתיות
משמינים מנחת: יש מוצר אחד שיהיה לכם קשה לעמוד בפניו בשבועות

הגולשים ברשת לא נותרו אדישים לטעם החדש. "זה חד משמעית הדבר הכי טעים שתאכלו בחיים שלכם", כתבה אחת הגולשות. אחת נוספת אף הוסיפה: "מזכיר נורא את החטיף קורנפלקס של שוגע האדום, אישית יותר טעים לי מהפיסטוק".

בחברה החליטו גם הפעם לבחור את הטעם החדש מתוך בחירת הגולשים, זאת לאחר שגם טעם הקראנץ' פיסטוק נולד מתוך שיח נרחב שהתרחש ברשתות החברתיות. הגולשים התבקשו להציע הצעות לטעמים חדשים, ומבין כל האפשרויות שהוצעו, נבחרו חמש המובילות. 

הטירוף החדש? גלידת קראנץ' קורנפלקס (צילום: באדיבות נסטלה)
הטירוף החדש? גלידת קראנץ' קורנפלקס (צילום: באדיבות נסטלה)

לבסוף, שלושה טעמים הגיעו אל שלב הגמר - קרם ברולה, אלפחורס וקורנפלקס. אל מעמד הגמר הוזמנו מנהלי קהילת "רעבים ברעבך", כמו גם עשרות מאנשיה. לאחר תחרות שכללה שקלול של מספר נתונים, ידה של גלידת הקורנפלקס הייתה כאמור על העליונה.

כאמור, גלידת הקראנץ' פיסטוק רשמה בקיץ הקודם הישג שיא במכירות, לאחר שרבע מיליון יחידות שלה נחטפו בתוך שבועיים בלבד. שילוב בין הקושי למצוא את המוצר בחנויות בעקבות ביקוש מוגבר, אף הוביל לשוק שחור שבו אנשים פרטיים הציעו למכור את השלגונים במחירים מופקעים.