השף ארז קומרובסקי לא נח לרגע ומשיק בימים אלו את "וייסברג" - שווארמה חדשה מבית בלאדי שיק. סיח בשרים נוטף מיצים וריחות שנבנה במקום, מתובל בסגנון טורקי עם פלפל והל, אבל ללא עזות אגרסיבית של תיבול כדי לתת לטעמים של ספריבס הטלה ומכסה האנטריקוט את הכבוד הראוי להם. 

שווארמה וייסברג (צילום: אסף קרלה)
שווארמה וייסברג (צילום: אסף קרלה)

הפיתה רכה כמו ענן וצהובה כמו השמש מתיבול הכורכום וגדושה בטחינה של ארז ונגיעה של חריף, פרוסות תפוחי אדמה מטוגנים בבלילה שנשארים פריכים מבחוץ ורכים מבפנים, ולכל הביס הזה, שמזכיר שווארמיות של פעם, מוסיפים שפע של אורגולה טרייה שהופך את הביס למשהו אחר ורענן.

בין ריחות השווארמה הנצלית באיטיות מעוררת חשקים, אפשר לקבל גם סביח מיוחד שמשלב את אותן פרוסות תפוחי אדמה מטוגנים לצד חצילים בבלילה פריכה שחומה וסלט חציל משוואיה עז טעמים. כל הטוב הזה עטוף בטחינה של ארז ודחוס לביס מושלם באותה פיתה רכה.

ארז קומורבסקי (צילום: אסף קרלה)
ארז קומורבסקי (צילום: אסף קרלה)

את הפיתות רקחו חנן עזרן וארז קומרובסקי והן משלבות זיכרונות ילדות של ארז ואת הידע שצבר במשך השנים לכדי ביסים באמת מדוייקים ועשירים ואפשר לנגוס בהם במטבח של ארז בבלאדי שיק במתחם שרונה. שווארמה וייסברג, מגדל עזריאלי שרונה, מנחם בגין 121, תל אביב (קומה 1, כניסה גם ממתחם שרונה).